Rabbit boy
Ne istiyorum biliyor musunuz :)
Oy ve yorum :))
Şimdiden teşekkürler güzellerim👌🏿
İyi okumalar 🌻
----------Yalnız başına vakit geçirmek adına girdiği sakin ortamlı, loş ışıklar ile aydınlatılmış Pubda insanın midesini harekete geçirtecek raddede görüntüler ve alkol kokusu bulunmuyordu. Herkes sessiz sakin içkilerinden yudumlayıp, yiyeceklerinden küçük parçalar alarak düşük tonlu müzik eşliğinde aralarında fazla gürültü olmayan, uğultu halinde ki sohbetlerle zaman geçiriyorlardı.
Bir süre bu sakin ortamı süzdü, bar köşesi kapının sağ tarafında, iyi anlamda göze çarpacak bir halde ışıklandırmalar ve bir kaç tabela ile süslenmişti. Sol tarafta masalar, tam ortada ise yalnızca çok büyük olmayan bir sahne, sahnede ise 3 tane direk vardı.
Alanı süzdüğünde tam aradığı, baş ağrısından uzak ortam ile gülümseyip bar köşesine geçerek kendini uzun taburelerden birine attı. Oturması ile yanına gelen barmenden votka sek istedi, kısa sürede gelen küçük shotu hiç bekletmeden kafasına dikerek alkolün boğazını yakmasına tereddütsüz izin verdi.
- Bir tane daha.
Barmen istenileni yerine getirirken o gözlerini etrafta dolaştırmaya devam etmiş, bu sırada kapanan ışıklar ile şaşkınca kaşları havalandı. Karanlık ortamda bir kaç kişinin yüksek uğultusu tıpkı onun kendi içinden yaptığı gibi neler olduğunu sorguluyordu.
Karanlığı aydınlatan ve uğultuları kesen şey sahnede dizilmiş direklerin üzerine yansıtılan mor ışık ve ışığın açılması ile gözlere serilen bir bedendi.
Sahnede gördüğü siyah deri tavşan kostümlü, siyah saçlı, koyu irisli, kalın baldırlara ve dolgun bir kalçaya sahiplik eden yapılı beden ile kafasına diktiği shotu yutamamasıyla alkolün boğazında bir ateş misali yanmasına karşı koyamadı. Öksürükleri ardı ardını kovalarken sahnedeki bedenin açılan şarkıyla soğuk demire kalçasını bastırıp sürtünmesi ile bedeninin titreyişini görmesi kesinlikle hiç yardımcı olmamış, onu daha kötü bir duruma sürüklemişti.
- Si-siktir!
Bu büyüleyici kıvrak beden daha tam olarak hareketlerini sergilememesine rağmen onun alt bölgesi çoktan harekete geçmişti. İçindeki şehvet kelebekleri hem kasıklarına doğru inerek aletini yakıyor, hem de kalbinin süratli atışlarının nedeni oluyordu.
Tavşan kostümlü, direği iki eli ile kavrayıp kalçasını dışarı çıkararak yere çökmüş, yüzüne dönük direği arkasına alıp tekrardan soğuk demiri kalçası arasında konuk ederek sürtünerek kalkmıştı. Direğin etrafında bir tur dönüp durarak tekrar kavrayıp bacaklarını havaya kaldırdı. Tek bacağını demire sarıp dönmeye başlamış, durduğu gibi yere inip elleri çapraz bir halde direği kavrarken kalçasını sağa sola sallayarak eğildi.
Dolgun kalçası tavşan kostümünden taşıp beyaz pofuduk kuyruğu ile sallanırken o bu enfes görüntü karşısında yalnızca dolgun dudaklarını yalayıp dişleyebiliyordu.
Gri saçlı gözünü kırpmadan sahnedeki bedenin direk üzerinde yaptığı hareketleri izlerken siyah tutamlara sahiplik eden beden irislerini onu soluksuz izleyenlerin üzerinde dolaştırmış ve bu sırada gözüne takılan dalgalı gri saçlı, beyaz tenli, dolgun dudaklara sahiplik eden siyahlar içerisindeki bedenle kesişmişti bakışları. Elindeki shot bardağı ile durup onu izleyen bu kişi fazlasıyla hoşuna gitmişti. Spotlardan yüzüne yansıyan mor huzmeler gri tutamları arasından geçişip bedeninde dolaşan o arsız koyu irisleri aydınlatıyor, dudaklarında dolaşan dili parıltılı bir yol çizerken dolgun et parçasına yansıyan ışık onu daha da lezzetli kılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rabbit Boy - Jikook
FanfictionBir hentai-dude (愛 Ai) eseri... - Bu gece yalnızca benimsin tavşan çocuk. Şimdi, o küçük ponpon kuyruğunu kasıklarımda kısa bir gezintiye çıkarmaya ne dersin? Dikkat! Bu kitap +18 cinsel içeriklidir!