Öncelikle şu yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Arkadaşlar bu bir hayal et kitabı değildir hayalet kitabıdır.
Şimdi giriş yapabilirim.
Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem fln değil boş yapmayın.
Dalgasına yazılmış bir kitaptır ciddiye alıp boş yapanın ağzına kürek sokulacaktır.
İyi okumalar.
__________________________
Alper'denHer ay olduğu gibi taşındığımız yeni evimde pencere siliyordm.
Evet bizim diğer evin camı kirlendi bizde ev değiştirdik. Hep böyle yaparız silmeye mi uğraşcam. Ama aldığımız bu evin camında leke vardı. Bende sildim. Ellerim mahvolmuştu.Hay€%€%€%€%#%€& okulu unuttuk.
Antinkuntin kolejinde okuyordum. Çünkü çok zenginiz. Ok?!
Serseri beyazı bir gömlek altına da ibne pembesi noktaları olan gri bol bir pantolon giymiştim. Tam bEd bOy oldum Haa.
Okula şoförüm beni Porsche'siyle bıraktı çünkü çok zengin. Bizim şöforümüz bile zengin. Biz çok daha zenginiz.
Neyse okula gittim fln filan dersler derken okul bitti. Bir sürü kız düşürdüm. Çünkü çok yakışıklıyım. Ok?!
O sırada okulun eski bed boyları - ben geldikten sonra eski bed boy oldular şimdi ben bed boyum 😏- beni sıkıştırdı Ve şöyle dedi:
-50 krş ver lan tırrek.
-ne?!
-sen kimi sorguluyon lan.
Diyip kafama Bi tane vurdular. Esnaf sümüğü gibi yapıştım yere.
-lan ezik hani bed boydun? Bi vurdum uzadın yere
-LAN SEN KİME ŞEKUL ŞÜKÜL...
diyemeden Bi tane daha kodu amel defterim kapanıyodu az kaldı. Ayaklarımı g*tüme vura vura kaçtım.Sonraki gün yüzlerine bile bakmadım.
____1 hafta sonra
Casper dan.
Merhaba ben Casper.
Ama siz bana kısaca hayalet Casper diyebilirsiniz. Evin tek kızıyım ailem üzerime çok düşer. Aslında önceden erkektim. Sünnet olurken yanlışlıkla komple kesmişler. Sonra kıza döndüm.
Sabah gözüme giren ay dur benim gözüme bişey giremez. Neyse uyandım işte. Yeni okulum için hazırlandım. Okul kıyafetlerim çok yakışmıştı. Alaaddin in cinine benziyodum. Ufak bir makyaj yapıp evden çıktım.
Okul bahçesinde kafası öne eğik bir şekilde giren birini gördüm. herhalde o da yeni diyip selam vermek istedim.
-selamm.
-selam. Ne istiyorsun.
-şey ben yeniyim de tanışmak istemiştim.
-olmaz.
-niye?
-olmaz işte.
O sırada arka tarafımdan birine baktı ve omzuma dokunup
-neyse benim gitmem lazım deyip koşarak gitti. Arkamı döndüğümde bir erkek grubu bana doğru geliyordu.Bana bakıp
-selam güzellik hoşgeldin yenisin sanırım.Ay söylemiş miydim çok da güzelimdir. Neyse.
-merhaba evet yeniyim.
-o az önce gördüğün çocukla bir daha konuşma.
-neden?
O sırada grubun başı gibi en önde konuştuğum çocuk diğerlerine dönüp
-yukarı çıkın dedi.
Nooolıyoruuzzz aaa*k.
Neyse onlar gitti.
-sana biraz bahsedeyim. Yürüyelim mi.
-olur.
Yol boyunca bana önce kendisinden sonra az önce konuştuğum çocuktan bahsetti. Adı Alper miş. Çok yalancıymış ve insanları kandırırmış öyle söyledi.
Okulun arkasına geldiğimizi farkettim. Derse geç kalıcaktım. Koşarak derse gittim.
aaağğğ ne tesadüf Alper in yanı boştu. Mecbur oturdum. Cemil in söylediklerinden sonra konuşmak istemiyordum. Belki yalandı ama niye böyle bir şey yapsındı ki?
______
Eve döndüğümde çok yorgundum. Biraz uyudum uyandığımda telefonuma baktım. Bir bildirim vardı.
Bilinmeyen bir numara.
- selam. Ben Alper. Sana okulun bahçesinde öyle davrandığım için özür dilerim. O arkandaki grup beni tehdit ediyor ve kızlarla konuşamıyorum. Ama istersen buradan konuşabiliriz.
Ne demeliydim?
Belki haklıdır iyi birine benziyor.-selam Alper bende Casper. Memnun oldum. Böyle olduğunu bilmiyordum. Onlar bana senin yalancı biri olduğunu söylemişti bende sana o yüzden derste kötü davrandım özür dilerim. Yazıp yolladım.
Hemen döndü.
-seni daha iyi tanımak isterim.Kendimizi fln tanıttık sonra bana Bi yerde buluşup konuşalım fln dedi olur dedim.
Yarın onunla buluşucaz çok heyecanlıyım.
_______alperdnCasper.. O çok güzeldi. Keşke cemil ile hiç kavga etmeseydim onunla bir şansım olabilirdi. Ama o bir hayaletti.
Nasıl yapcaktım... O ister miydi? Gizli gizli nereye kadardı. Bunları düşünürken uyumuşum.Sabah bi kalktım Bi baktım yatak sırılsıklam.
Gece yatarken tuvalete gitmeyi unuttum yaa. İşemişim.Hemen yatağı kaldırıp pencereden aşağı attım aşağı baktığımda şoförün kafasına düştüğünü gördüm.
Neyse yenisini alırım. Çok zenginim. Ok?!
Ve o sırada Bi mesaj geldi Casper dan. Hayatımın aşkından. O da beni seviyordu belliydi. Ama sormuyorum bilerek zaman lazımdı. Daha 1 gün oldu ama olsundu. Sonuçta her wattpad kitabında öyleydi. Bizde bir kitap olabilirdik.
-Alper ben seninle artık konuşmak istemiyorum. Konuşmayı Burda bitirelim olamadı sayalım.
Ne?! Hayır! HAYIR HAYIIĞAĞAĞAPARRR. Diye anırma ya başladım annem geldi Bi kodu yüzüme geberiyodum az daha. Neyse.
Hayatımın aşkı benden vazgeçmişti. Yıkılmıştım. Onu bırakmazdım.
O sırada dövünürken kafamı duvara vurmuşum bayılırken son sözüm.
Zenginim ok?! oldu.
____
Maşallah 700 kelimeyi aşmış. Maşallah bana tü tü nazar değmesin.
Neyse bb. Tşk okuduğunuz için.
ARKADAŞLAR BU HİKAYE GERÇEKTEN YAŞANMIŞ BİR HİKAYEDİRR. BEN CASPER IN KESİLEN. ÇÜ... NEYSE BB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpır ile hayalet
Fantasyİmkansız bir aşk. Belki de imkansız değil? Bu bilinmezliğin içinde kaybolmuş bir Alper. Sevdiğine kavuşabilecek mi? Sevdiği de biz imkansız değiliz diyecek miiğ? Arkadaşlar bu kitap bir hayal et kitabı değildir. Bu bir hayalet kitabıdır.