Alperden.
Neden yapmıştı? Ben onu deli gibi severken neden konuşmak istememişti. NEEEDDEEEEEĞEĞEŞRKRMRMFMSMSMDMEMDMDÖDÖDÖDÖDMRMGMFÖDNNNNNN.
Arrık kimsem kalmamıştı.
Sadece işi düşünce konuşulan akıllı tavşan momo gibi yalnız. hissediyordum.
Kare takımındaki hiç sözü geçmeyen ama her işi o yapan rupi kadar gariban hissediyordum.
Yaptığı hiç bir iş yolunda gitmeyen dodohando gibi hissediyordum.
Milyon tane akumayı kelebeğe dönüştürüp yine de bi türlü bitiremeyen uğur böceği gibi hissediyordum.
Sevdiğini selena almış fitnat gibi hissediyordumm.
Onu deli gibi seviyordum ama ona kavuşamadım.
Ama bende ekmek arası pilav döner boysam onu elde ederdim. Tabii ya yapardım ben. Sonuçta ben çok yakışıklıyım. Ok?!
_______sonraki gün ______
Sınıfa girdiğim gibi hemen casper'ı aradı gözlerim. Neredeydi acaba. Yakın arkadaşı şukufe ye sormaya karar verdim. (medya şukufe) şukufe çok imanlı bi kızdı asla erkeklerle konuşmazdı. İnşallah cevap verir diye bi ümit sordum.
-casper nerde?
+...
- şukufe casper nerde
+ benim imanlı adımı o pis ağzına alma
-ne diyim o zaman. casper nerde.
+casper yok bu gün.
-nerede
+ay ne bileyim ben. İmanlı ağzımı bozdurucak. Gider misin lütfen. İmanlı masamı kirletiyorsun.
-tm.
+tşk
-öd.
+tm lan defol git.
-tm.
+tşk.
-öd
+yeter.
-tm
+tşk.
-öd. Ay yeter içim şişti.
+tm.Sonunda ordan ayrılabilmiştim. Yoksa bu sonsuza kadar sürücekti.
Okuldan çıktım ve casper ın evine doğru sürdüm. Evet kimse okuldan çıkmama bir şey demedi ve evet bu yaşımda arabam var. Bu bir wattpad kitabı sorgulamayın.
Casper ın evine geldim ve kapıyı çaldım.
Allah tn yakalanmadım. İnşallah hamera falan yoktur. Şimdi doğruca hurdacı ziya amcayaaa çelik kapı iyi para eder inşallah.****casper dan****
Onu deli gibi seviyordum ama bırakmak zorundaydım. Mecburdum. Eğer bir gün kavuşma şansımız olursa o bana inanırdı. Ama o zamana kadar onu kendimden uzaklaştırmalıydım.
Beni sevmeye devam ederse acı çeker ve bn bunu istemyrm. Onu çok seviyorum.
Bu gün okula gitmemeye karar verdim. Çünkğ onu gördükçe acı çekiyordum.
Bıkkınlık ve sıkılmışlıkla yerimden kalktım. limonata almak için Mutfağa doğru gittim. Yine o aklımdaydı. Bardağa limonatamı doldururken de aklımdaydı.
Bu şerefsiz hep Burda mı durucaktı insan bi bana zaman verir. Nys geri dönerken bi baktım kapıyı söküyor. Lan hayal mi görüyorum.
Hayır bu o kapımızı söküyor.
Ahh canım sevdiğim aşkından geberiyor. cilve yapmak için kapımızı söküyor. 😱😍😍😍.
Beni görmedi ve gitmeye başladı. Bende peşinden gittim.
-Duurr.
💩________alpır dan ______.
Olduğum yerde dona kalmıştım. Bana seslenmişti.
-Alper dur.
+casper ben özür dilerim.
-hayır Alper dileme. Sevmek suç değil ki
+ne ne?
-bu kapıyı cilve yapma için çaldın biliyorum. Ama üzülme kimseye söylemem. Sevmek suç değil.
+değilse neden bıraktın beni.
-işte bunu sorma Alper.Yavaşça arkasına dönüp ellerini önünde kavuşturdu nazlı yarim.
(burdan sonrası benm ağzımdan)
-mecburum Alper.
+bende sana mecburum ama. (öğğ çok kötü oldu 🤢🤮 bidaha romantik bişey yazmaya kalkmicam.)
-yapma böyle Alper. Benim için de zor.
+gitme o zaman casper.
Yaklaşıp omzundan tuttu Alper .
(smsösçsçd Türkan şoray sanki.)
+gitme casper.
-mecburum alper.
+neye.
Casper daha ileriye gitti ve Alper den uzaklaştı. Derin nefes alışları Alper in canını yakıyordu. Ama bir açıklama yapmalıydı. Ama hayır aşkından bu şekilde vazgeçemezdi.
- sana Alper, dedi ve vakumlama sahnesi. (orasını medyaya kydm.)>>>>>>şukufe den <<<<<<
Ahh imanlı ağzımı ona açmıştım.
+ Allah ım çok büyük günah işledim biliyorum lütfen beni affet. 😭😭😭.
Ama insan sevdiğine karşı koyamıyordu. A hayır hayır onu sevmemeliydim. O benim arkadaşımın sevdiği. Ona ihanet edemem.
Ama çok yakışıklı. Nasıl dayanıcam ki. Ahh Alper yaktın beni Alper.
Evet onu sevşyordum ve inkar edemezdim.
Acaba onu sevdiğimi anlamış mıdır? Ona tşk dedim. Cilvemi anlamıştır inşallah. Anlasın diye tam 3 kez demiştim. İnşallah anlar.
+ Allah ım sen beni sevdiğime kavuştur. Onu benden ayırma onu çok seviyorum ne olur Allah ım.
Duamı bitirip mescitten çıktım. Ders başlayabilirdi.
Sınıfa girerken koridorda Alper i gördüm. Ahh sevdiğim nasılda nazlı yürüyor. Boya posa bak hele kertenkele gibi bakan gözleri ahh beni benden alıyordu.
O sırada önüme bakmadığım için merdiveni görmedim ve şlap diye yapıştım merdivene. Alper koştu yanıma.
Ahh bebeğim sen hep böyle koşucak mısın. (bunun ne demek olduğunu bilen söylesin lütfen skdösçsçsçd.)
Eğer sen hep koşacaksan ben hep düşeyim be.
Elimi tuttu ğasşağpaağspağaüağağaaa a elimi tuttu. Elimi bidaha yıkarsam bana da şukufe demesinler. Yani ne bileyim daha güzel bi isim olabilir Necmiye fln.
Neys elimi tutup beni kaldırdı. Ahhh ölüyorum sanırım.
Aniden bayıldım ve ve veişte o klişe söz geliyorrr
Haızr mıyız.
Sonrası karanlık 😴.
_____alpırdan______
casper la el ele sınıfa giriyorduk. Barışmıştık ve engel olmadığını söyledi artık sevgiliyiz. Ve onu çoook seviyorum.
Koridorda şukufe ye rastladık. Selam vericektim ama uzun uzun bana baktığını gördüm. Acaba niye öyle bakıyordu.
Belki dinozoru fln kaybolmuştur diye sormak istemedim istemedim. Üzülür fln.
O sırada yere düşmüştü hemen koştum yardım etmeye. Elinden tutup kaldırdım. Bana baktı ve sadece adımı söyledi. Bayılmıştı.
-casper ambulansı ara!
+NE? KOLLARINDA BAYILAN BİR KIZ İÇİN AMBULANSI ARAMAMI MI İSTİYORSUN BENDEN?! BENDEN CANIMI İSTE AMA BUNU İSTEME ALPEEĞRR.
-ne dedim ki sanki ya.
+Alper beni gözümün önünde aldatıyorsun ve ambulans mı istiyorsun?
-ne hayır aldatmadım.Casper koşarak uzaklaşmaya başladı ne olmuştu şimdi ne yapmıştım ben.
****casper dan ***
Özür dilerim Alper ama bunu yapmak zorundaydım.
Hömmm acep ne yapmak zorunda kızımız. Çko merk ettm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpır ile hayalet
Fantasyİmkansız bir aşk. Belki de imkansız değil? Bu bilinmezliğin içinde kaybolmuş bir Alper. Sevdiğine kavuşabilecek mi? Sevdiği de biz imkansız değiliz diyecek miiğ? Arkadaşlar bu kitap bir hayal et kitabı değildir. Bu bir hayalet kitabıdır.