Ugyan olyan reggel

40 2 2
                                    

Ma is egy hűvös, szeles reggel volt a kúriában. Drága ikrem megint azzal keltett, hogy ráugrott az ágyamra. Miután kidünnyögtem magam, beslattyogtam a fürdőbe, felvettem szokásos fekete, egybe ruhámat és mentem reggelizni. A konyhában is a megszokott reggel várt. Dobby (a házimanónk) reggelit készített, anyám és apám Reggeli Prófétát olvasott, én és Draco csak ültünk és néztünk ki a fejünkből. Egyszer csak anya megszólalt:
-Tudjátok milyen nap a mai?
-Ma megyünk az Abszol útra.-szólalt meg újból miután látta értetlen tekintetünket.Igazából nagyon örültem neki, de apám előtt nem akartam sikítozni, hogy: DE JÓ MEGYÜNK AZ ABSZOL ÚTRA ÉS LESZ SAJÁT BAGLYOM! Csak egy kicsit nézett volna furán és tagadott volna ki. Helyette csak bólintottam és odaadtam Dobbynak a tányéromat. Befejeztük a reggelit és már hoppanáltunk is a legszebb helyre a varázslóvilágban (persze csak a Roxfort után).                                                                                                                                                                                                   

                                                                                        ~~~

Nos, most itt állunk az Abszol út közepén két bagollyal és a tankönyveinkkel a kezünkbe. Csak a pálca és a talár hiányzik. Most megyünk Madam Malkin talárszabászatába. Mikor betértünk a kis üzlethelyiségbe, egy szemüveges kisfiú megszeppenve állt az egyik zsámolyon. Köszöntünk,  a kedves hölgy már sietett is és intett, hogy álljunk fel az egyik ülésre. Draco beszélt pár szót a fiúval. Kicsit megvetően nézett ránk de elnyomta a csodálkozás afelől, hogy lebegő mérőszalagok méregetnek. Biztos vagyok benne, hogy sárvérű. Ekkor legnagyobb meglepetésemre-és csalódottságomra-apám rontott be az üzletbe. 
-Draco, Andromeda  fizetek és megyünk a pálcáért. MOST!-mondta ezt ellenvetést nem tűrő hangon. -Rendben!-mondtuk egyszerre ikremmel. Köszöntünk és már mentünk is Mr.Olivander-hez.  Csak benyitottunk a kis üzletbe és Olivander úr már köszönt is. 
-Á, már vártam önöket. Mr.Malfoy, ifjabbik Mr.Malfoy és Ms.Malfoy.-biccentett felénk.
-Jó napot Mr.Olivander.-köszönt ridegen apánk. 
-Nos, akkor kezdjük is. Ms.Malfoy kérem jöjjön ide és emelje fel azt a kezét, amelyikben a pálcáját tartja.-Úgy tettem, ahogy az öreg mondta. 
-Hmmm-dünnyögte magában-ez talán jó lesz: cseresznyefa, véla haj, 9 hüvelyk, kellemesen rugalmas.-Kezembe vettem a pálcát és suhintottam vele, ekkor viszont összetörtem egy tintás üveget.
-Nem, nem, nem! ez úgy látszik nem lesz jó.-hallottam meg a szavait, majd eltűnt a sorok között. Olyan öt perc után élő is jött "rejtekhelyéről".             -Hmm. Fogja meg. Mire vár?-Kis szemforgatás kíséretében kezembe is vettem varázspálcám.   
-Szilvafa, 11 és fél hüvelyk, sárkány-szívizomhúr, teljesen merev.-Ám mikor kezembe fogtam vadonatúj pálcám valamiféle melegség járta át a testemet.
-Oh! ez lesz az igazi.-Jelentette ki Olivander.   
-Mr.Malfoy, magának is választunk pálcát.-A szőkeség büszkén előre lépett és nyújtotta is jobbkezét a körülötte lebegő mérőszalagoknak.
-Itt is lenne: eperfa, 12 hüvelyk, thesztrálszőr.-jelentette ki, majd átadta bátyámnak a varázsbotot. Tejföl-fej mikor suhintott vele levert egy sor könyvet. 
 -Nem, nem, nem! úgy látszik ez nem a megfelelő.-motyogta magának az öreg.  És ez így ment egy fél órán keresztül. Őszintén, már nagyon untam azt, hogy Olivander elmegy, visszajön és egyik pálca sem jó. Ahogy látom Draco-nak és apámnak is fogy a türelme. 
-Galagonya, unikornis szőr, 10 hüvelyk, rugalmas.-Szőke ezt is a kezébe vette (mint előző harmincat). 
-Áhhá, ez lesz a nyerő!-megkönnyebbülten felsóhajtottam. 
-14 galleon lesz.-Apám kifizette és mentünk.  Az ajtóban ugyanaz a szemüveges kisfiú volt egy félóriás kíséretében.Szerintem nem rokonok. Dracoval egymásra néztünk és neki is kis értelmetlenséget láttam tekintetében. Ezek után  haza hoppanáltunk és vártuk a szeptember 1-jét.

                                                                                   ~~~



Nos, ennyi is lett volna az első rész. Tudom nem lett valami hosszú és nem is a legjobb de attól még remélem tetszett.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Malfoy lányWhere stories live. Discover now