יש הודעה בתא הקולי בטלפון של לואי כשהוא מתעורר. הארי עדיין ישן לצידו כשלואי מרים את הטלפון לאוזנו כדי להקשיב לה, עיניו עדיין חצי עצומות וגופו כבד משינה.
"יואו!" אומר הקול. מתברר שזה מנייל. זה מאתמול בלילה. "אתה, לואי, אתה נטשת אותי היום. נעלמת ממש אחרי בית ספר, פאקינג נטשת אותי מבלי לומר מילה. " הוא נשמע קצת רחוק, לא שיכור, אבל כנראה על משהו. "לא אמרת לאף אחד לאן אתה הולך, אבל יכולת לספר לי. ואז אתה דוחה אותי שוב עם הודעה מזויינת? אתה. פשוט. זין! אני אוהב אותך, אבל אתה זין. ומניאק. אתה כל כך דפוק ומרוחק לאחרונה, ואני צריך להתמסטל לבד בעצמי במכונית, ואתה זין, זין שנמצא במקום אחר! אפילו אחותך לא יודעת איפה אתה נמצא! "
לואי בולע כשיש הפסקה. הוא יכול לשמוע מוזיקה חלשה ברקע, אולי גם קול או שניים. אבל נייל אמר שהוא לבד, אז.
"זו השנה האחרונה שלנו, חבר." קולו רך יותר, אך עדיין כועס. "ואתה מוזר ומתרחק מכולם. אני לא בסדר עם זה. אני כועס עליך! התעלמתי מהחרא הזה כי אני יודע שאתה לא אוהב לדבר על זה 'בל אל תחשוב שאתה לא חייב לי הסברים! אני תמיד אהיה כאן בשבילך, חבר, אבל אל תגרום לי להרגיש שאתה לא מעריך את זה, חבר. לא מגניב."
הקו מת לאחר מכן. המחשבה הראשונה שיש ללואי היא שנראה שהמבטא האירי של נייל מתחזק בכל פעם שהוא שותה או מתמסטל. השנייה היא שלואי הוא חבר איום ונורא. הוא זין ומניאק, בדיוק כמו שנייל אמר.
משהו דוקר אותו בלחי.
" קיפוד, כועס." הארי ממלמל. לואי מביט מימינו, מוצא את הארי פוזל אליו, עיניו מכוסות למחצה ויש לו סימן של כרית על הצד השמאלי של פניו ליד פיו.
לואי מזדעף ומתהפך, לא במצב רוח להתמודד עם הארי כרגע. הוא מרים את הטלפון שלו, פותח הודעת טקסט חדשה, מנסה להבין מה לכתוב לנייל. הוא לא צריך לשלוח לו הודעה? אפילו שיחת טלפון לא תהיה מספיקה. הוא צריך לבוא אליו ולחבק אותו, להתנצל ולדאוג לשנות את התנהגותו המטופשת. אבל למה זה נראה כל כך קשה?
הוא מרגיש את המיטה צונחת, הארי מסתובב על צידו מאחוריו, ידו מתגנבת סביב מותניו כדי להשתטח מעל בטנו. (ה"מ-הוא מחבק אותו עכשיו.)
"ברצינות. הארי." הטון של לואי חד, חותך.
"וואו." לואי יכול למעשה לשמוע כיצד הוא מקשת את מצחו. "עצבני משהו?"
לואי מקמט את מצחו בכעס, דוחף את ידו של הארי מעל בטנו. "לך לעזאזל."
הטון שלו קר כקרח; מישהו אחר היה נרתע, אבל נראה שהארי אף פעם לא נרתע מלואי. הוא מתקרב אליו שוב, גופו מתאים באופן מושלם לעיקול רגליו. ידו שוב עולה על בטנו.
"אתה עצבני?"
לואי רוטן.
"כועס, או עצוב-כועס?"
YOU ARE READING
unbelievers hebrew
Fanfiction*****לא סיפור שלי!!!***** הכותבת המקורית היא isthatyoularry וניתן למצוא את הסיפור המקורי בחשבון שלה ב ao3 זו השנה האחרונה של לואי ללימודים, והוא מת לעשות הכל כמו שצריך. עם זאת, עם הכדורגל שלו, כמות בריאה של סרקזם והחבר הכי טוב המגוחך שלו, יש לו גם...