Társadalmi elvárások

3 0 0
                                    

Tegnap láttam egy insta bejegyzést, ami egy kissé felhúzott, és nem állhattam meg szó nélkül. És arra gondoltam, hogy a véleményemet erről kifejtem itt is.
Szóval, a bejegyzés röviden tömören arról szól, hogy ha szűz vagy az a baj, ha nem vagy szűz, az a baj, ha sovány vagy, akkor anorexiás vagy és szedj fel magadra, ha túlsúlyos vagy, akkor mért vagy az, fogyjál le, ha sírsz, akkor túl érzékeny vagy, ha nem sírsz akkor meg egy érzéketlen sz✨r. Szóval, hogy mások mit gondolnak, és nekik mi nem tetszik.

Végig nézve a kommenteket érdekes módon egy szó sem esett arról, hogy ezeket mind le kéne szarni. És ezért én szeretném azt mondani, hogy ne törődj azzal, amit a társadalom gondol rólad, hogy másoknak hogy tetszik, azt csináld és úgy, ahogy NEKED jó. Mert amíg azzal foglalkozol, hogy mások mit gondolnak rólad, sosem lehetsz boldog, mert sosem felelhetsz meg mindenkinek. Mindig lesznek olyan emberek, akik utálni fognak, bármit is csinálsz, de ezekkel ne foglalkozz. Azokkal törődj, akik szeretnek, mert ők magadért szeretnek.
Ne foglalkozz mások véleményével, mert ha azt csinálod, amit mások akarnak hogy csinálj, sosem lehetsz önmagad. Nem azt mondom, hogy szegj törvényt, és rabolj bankot, mert neked az jól esik (😃), csak azt, hogy ne foglalkozz azzal, ha reggel a metrón csúnyán néz rád a szemben ülő idős néni, csak mert neked lila a hajad. Mert úgyse fogod őt látni soha többet.
Vagy, ha elmegy melletted az utcán a csaj, aki két háztömbbel melletted lakik, mert nem fog odaszólni neked, hogy te figyelj, nekem nem tetszik, ahogy öltözöl. És ha mégis? Akkor mi van? Miért számítana pont az ő véleménye? Ne azzal foglalkozz, hogy mit mond, hanem hogy ki mondja.

Szóval röviden-tömören ne foglalkozz azzal, hogy mások mit gondolnak rólad, élj saját magadért, és ők is inkább foglalkozzanak a saját dolgukkal, mint a tieddel.

(Itt persze nem azt mondom hogy egyáltalán ne is hallgasd meg, amit mások mondanak, mert ha segítőkészségből mondják, azt lehet, hogy jobb meghallgatni, és utána úgyis te döntöd el, hogy meg fogadod-e, hanem azt, hogy random vadidegeneknek vagy annak a bizonyos csajnak az osztályból mit sem számít a véleménye, mert ők nem törődnek veled.
Mert teperhetsz akárhogy, hogy változtass, neki lehet hogy fel sem tűnik majd, vagy nem foglalkozik vele, mert nem érdekli.)

Vannak akik önmagadért szeretnek, úgy ahogy vagy.💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GondolatokWhere stories live. Discover now