- Mini Mini Min Yoongi ve Sincap Hoseok -
Okullar?
Herkes okuldan nefret eder değil mi?
İnsanlar okuldan kaçmak için plan yapar ama sonrasında öğretmen'e yakalandıkları için disipline giderler.Kimse yalan söylemesin bende okuldan kaçma planı kurdum. Evet doğru. Ama bunun bir sebebi vardı.
Kucağında uzandığım Yoongi'ye baktım.
Hala telefonu ile uğraşıyordu."Hyung"
Hm diye mırıldandı. "Duş almak istiyorum" dedim.
"Hoseok daha biraz önce duş aldın hasta olmıyasın?" Dedi gözünü telefondan ayırarak.
"Olsun" dedim ellerime bakarak.
Çünkü bu eller birazdan beni öldürecek silahlardı.
"İyi tamam git duş al o zaman. Gelince sana birşey göstereceğim." Dedi. Kimin umrunda ki? Beni hala sevmediğini biliyorum. Çünkü şuan sevgilisi ile konuşuyor. Evet sevgiliydik ama yoongi hyung beni hiç sevmedi.
Banyoya gittim ve küvete su doldurdum. Kıyafetlerimi çıkardım ve suya girdim. Ölmeden önce duş almak iyi fikirdi.
Şampuan sıktım ve iyice köpürttüm. Acaba mektup yazsa mıydım? Hadi canım kim okuyacaktı ki? Yoongi mi? Hayır. Annem mi? Hiç sanmam. Ablam? O çoktan öldü bile. Neden mi? Bunu kimse bilmiyor. Ablam 1 sene önce çok sessiz bir şekilde ölmüştü. Tıpkı benim gibi.
Doktorlar ilaç içerek öldü diyorlar ablam için. Hiç zannetmiyorum. %95 kendisini zehirledi.
Saçımı iyice yıkandıktan sonra vücudumu keseledim. Hayatımı da böyle keselesem tüm kirler akar mıydı? Keşke aksaydı. Çok isterdim.
Vücudumu iyice yıkadıktan sonra küvetin tıpasını çektim ve havlu ile kurulandım. Saat sabaha karşı 5 idi. Evet yoongi hyung ile 2 saat önce, yani 3'te sevişiyorduk. Son kez.
Üstümü giyindim ve saçlarımı kuruttum. Aynada son kez kendime baktım. Rezildim. Tam bir rezil. Yüzüme güneş kremi sürdüm. Biraz cildim canlandı. Bu iyi hissettirdi. İlk defa Yoongi hyung dan sonra iyi hissettirdi.
Yan dolabı açtım ve içinden Yoongi Hyung'un bir takım haplarını çıkarttım. Hepsini avucuna döktüm. Evet. Son kez gülümsedim canlı şekilde. Hiç düşünmeden ilaçları içtim.
Yaklaşık 5 dakika oluyor ilaçları içeli. Şuanda bile başımın döndüğünü hissedebiliyorum.
Daha fazla durmadan odaya gittim ve kalktığım yere tekrar uzandım. Yoongi Hyung'un kucağına..
Sonra birşey hatırlamıyorum. Uyumuşum gibi ölmüştüm. Sahi? İlk defa bir şeyi sonuca bağladım demi?
Hayatım bir deftere yazılı gibi. O defterde ne varsa hosoek'un hayatı da öyle. Ölmeden önce gördüğüm son şey ablamın bana koşmasıydı. Bekle abla, geliyorum.
—
Buraları iyi hatırlayın. Çünkü ben min Yoongi ve sevgilimin hayatına kendi ellerimle son verdim. Şuan mazarın başında ağlarken aklımdan o 'son' günümüz geçti. Bana 'hyung duş almak istiyorum' demesiydi hepsi. Keşke izin vermeseydim. Keşke o an 'hayır' deseydim. Keşke o an bu keşkelerimi deseydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Late - Oneshot
Fanfiction(sope) insanlar çok bencil sevgilim. birisinin değerini ölünce anlıyoruz. işte bu da Yoongi ve Hoseok'un kısa bir özeti. Yoongi hosoek'un değerini ölünce anlamıştı ben Min Yoongi. Beni seven kişinin değerini ölünce anlamıştım.