VAKUCA AKADEMİ

10 3 0
                                    

Okulun ismi ilk saçma gelmişti ama eylül anlatmıştı. Müdürün odasını birisine sorduktan sonra merdivenleri çıkmaya başladım. Geldiğimde kapıyı tıklatıp içeriye girdim.
"Merhaba ben yeni geldim"
"Ahhh evet sen melez kızsın değilmi?" Dediğinde güldüm ve başımı salladım.
"Evet vampir bölümde en iyi sınıf yani A sınıfı 11A gel sana sınıfını göstereyim"
"Çok iyi olur" deyip müdürün odasından çıkmıştık. Sınıfa gelmiştik galiba çünkü '11/A' yazıyordu sınıfa girdik ve müdür konuşmaya başladı.
"Evet arkadaşlar eda yeni arkadaşınız. O bir melez gerisini siz kendi aranızda konuşun" diyip sınıftan çıkmıştı herkes bana tip tip bakıyordu. Bir sıra boştu hemde cam kenarındaydı oraya geçtim ve çantamı koyup telefonumu ve kulaklığımı taktım ve 'başa sar' şarkısını açtım en sevdiğim şarkıydı. Zil çaldı ve profesör geldi.
"Hepinize merhaba arkadaşlar. Duyduğuma göre sınıfa yeni birisi gelmiş" dediğinde bütün gözler bana kaymıştı.
"Kendini tanıtır mısın?"
"Tabi. Ben Eda, Eda yıldız bir melezim. Bu kadar yeterlimi" dediğimde profesör kafasını salladı ve ders anlatmaya başladı. O sırada bir çift gözün bana baktığını hissettim ve o tarafa baktım. Bir kız bana bakıyordu ona baktığımı görünce kafasını yavaşça çevirdik. Bende dersi dinlemeye devam ettim...
          
                                    ****************
Ders bitti bende sınıftan çıktım ve akademileri ayırmak için yaptıkları tellerin yanına geldim eylülü bekliyordum. Kurtlar ve vampirlerin kavga etmemesi için ortada cadılar vardı yani sağ taraf kurt ortası cadı ve sol tarafta vampirler ben vampir tarafındayım. Eylül yanıma geldi.
"Eeee ilk dersin nasıl geçti?"
"Biraz sıkıcıydı ama güzeldi"dediğimde güldü sonra arkama baktı bende baktığı yere döndüğümde sınıfta bana bakan kız ve arkadaşları galiba yanıma gelmişlerdi ve.
"Merhaba" demişti kız.
"Merhaba ama siz kimsiniz?" Dediğimde güldü ve.
"Biz bu okulun en iyi vampirlerindeniz" dediğinde güldüm.
"Neden gülüyorsun?" Dediğinde.
"Ben pek öyle görmüyorum da" bunu giydiği kıyafetlere bakarak söylemiştim.
"Daha çok sürtüğe benziyorsun" dediğimde yüzü düştü ve bana doğru gelmeye başladı oturduğum yerden kalktım.
"Sen ne diyosun lan?" Dediğinde saçımı tutmaya çalıştı elini tutup çevirdim ve.
"Galiba sizden daha güçlü birisi geldi ha" dediğimde arkadan eylülün gülme sesini duydum ve.
"Sencede komik değilmi eylül baksana kendini herkesten üstün görüyor yazık" deyip elini bırakmıştım. Tam eylülün yanına geleceğim sırada üzerime atlamıştı. Saçımı çekiyordu onu üzerimden attım sinirlerime hakim olmaya çalışıyordum ama olmuyordu biran dört ayağım olduğunu farkettim. Sonra kıza doğru koşmaya başladı. Üzerine atlayıp kafasını koparttım biraz zorladı ama yinede yaptım. İnsan halime döndüm ve kıza baktım. Sonra bayıldım...

                                    ***************
Uyandığımda beyaz bir yataktaydım. Yanımda hemşire vardı ve elindeki kâğıda birşeyler yazıyordu. Benim uyandığımı görünce gülümsedi ve.
"İyimisin tatlım?" Dediğinde.
"Evet iyiyim sadece başım ağrıyor"
"Tamam. Başının ağrısı birazdan geçer merak etme" dediğinde gülümsedim oda bana karşılık olarak gülümsedi. Bende yataktan kalkıp revirden çıktım. Sınıfa giderken dövdüğüm kızı görmüştüm kötü durumdaydı. Yanından geçip gittim. Sınıfın kapısına geldim ve zilin çalmasını bekledim...

                                    ****************
Zil çaldı hoca sınıfa geldi ve konuşmaya başladı.
"Merhaba bugün dersler olmayacak isteyen eve gidebilir"
"Neden dersler olmayacak profesör" diye birisi sorduğunda.
"Avcılar için bir zehir üzerinde çalışıyoruz. Ama bu işi zorlaştıran bizim gibi kurt-vampir ve büyücüler onların yanında olduğu için işimiz biraz zor fakat zehri bulduğumuzda bize karışamıyacaklar ama bu insanların kanını içeceğiniz anlamına gelmiyor" dedi tehtitkar bir şekilde ve çıktı sonra herkes sınıftan çıkmaya başladı bende çıktım. Eylülü beklemeye başladım...

                                      ***************
10 dk sonra eylül gelmedi bende bir banka oturdum. Fakat önümde 5 tane şahısın gölgesi belirdi kafamı kaldırdım ahh! Bunlar eylüle saldıranlar. Hepsi bana sırıtarak bakıyordu.
"Ne var?" Dedim.
"Hiç senin nasıl birşey olduğunu merak ettik sormaya geldik çünkü senden iki tane koku alıyoruz HEPİMİZ!" Dediğinde güldüm ve.
"Benimi merak ettiniz peki kendimi tanıtayım ben Eda, Eda yıldız vampir-kurt melezi başka bilmek istediğiniz birşey varmı?" Dediğimde hepsi birden gülmeye başladı.
"Melezmi?" dedi gülerek öndeki şahıs.
"İsterseniz kanıtlıyayım" dediğimde gülmeyi kestiler başlarını salladılar.
"İlk hangisini yapayım?" Dediğimde.
"Kurt" dedi hepsi bir ağızdan.
"Tamam" diyip odaklandım kendi kurdumu düşündüm ve dört ayak üstüne düştüm. Gözlerimi açtım hepsi bana bakıyordu.
"Evet şimdi vampir yüzünü göster" dediğinde öndeki şahıs insan fotmuma dönüp vampir yüzümü çıkardım ve onlara baktım. Bir kız.
"Oha!" Dedi eski halime dönüp sırıttım.
"Peki güçlerin?" Dediğinde öndeki şahısın yanında çocuğa baktım.
"Onuda zamanla öğrenirsin" dediğimde eylül geldi.
"Ne oluyor burda?"
"Oooo... Eylül hanım nasılsınız?
"Kes sesini!" Dedi eylül sırıtan çocuğa öndeki şahıs.
"Evet sıra bizde bizde kendimizi tanıtalım değilmi?" Başımı salladım.
"Ben uzay, bu alev,gece,yağız,kuzey kurtlarımız ise ben karanlık kurdum,alev buz kurdu,gece gölge kurdu,kuzey toprak ve yağız fısıltı kurdu" bunlar ne be hiçbirşey anlamadım neyse eve gidince eylüle sorarım.
"Hadi eda gidelimmi artık?"
"Aaaa olurmu eylül hanım daha konuşmamız bitmedi" dediklerinde anlamadım.
Ama biri hemen arkama geçip kollarımdan tuttu eylüle baktığımda ikisi kollarından tutmuştu diğer ikiside sırıtarak ona bakıyordu. Beni tutan uzaydı.
"Yerinde dur küçük hanım"
"Kes sesini salak! Bırak beni hemen yoksa çok kötü olur!!" Diye bağırdığımda güldü ve.
"Ne yaparsın dün korumasızdık fakat bugün değiliz" deyip boynuma iğne saplamıştı. 'bırakın onu' diyordum fakat kendi sesimi duymuyordum bile. Sonra gözlerim benden istemsiz bir şekilde kapanmaya başladı ve en sonunda tutamayıp bayıldım...

                                   **************
Uyandığımda bir kulubedeydim cidden beni burayamı kapattılar. Kapıya doğru gittim kapıyı açıp dışarıya çıktığım ve yürümeye başladım. Sonra birden bir çığlık sesi duydum bu ses bir yerden tanıdık geliyordum hızımı kullanıp sesin geldiği yere doğru gittim geldiğimde bu eylüldü onu bir masaya bağlanmışlardı ve değişik şeylerle vuruyorlardı. O bağırdıkça gülüyorlarlardı beni farkettiklerinde gülmeleri kesilmişti uzay yanıma gelip.
"Nasılsın melez hanım iyimisiniz?" Dediğinde sinirlerimi bozmaya başlamıştı.
"Eylülü bırakın!" Diye bağırdığımda gülmeye başlamışlardı sonra uzay hemen ciddileşip.
"Sence bırakırmıyız?" Dediğinde.
"Yani bırakmazsınız ama bırakmassanızda sonuçlarına katlanırsınız"
"Allah allah neymiş sonuçları?" Dediğinde ona odaklandım ve 'acı' dedim. Ama etki etmiyordu sonra uzay hariç hepsi kurda dönüştü ve.
"Gücün etki etmez" dedi ve oda kurda dönüştü. Üzerime doğru geliyorlardı Eylüle baktım bana bakıyordu. Daha çok odaklandım tam üzerine atlıyacakları sırada gece ve yağız yere düştü ve yerde fena bir şekilde kıvranmaya başladılar. Uzay alev ve kuzey onların yanına gitti bende bunu fırsat bilerek eylülün yanına koştum çok bitkindi.
"Ne oldu sana?!" Dediğimde.
"Dikkatli ol onlar okulun en güçlüleri onların ikisini yere serdin f-fakat hepsini yere sermen zor olucak bu yüzden çok dikkatli ol lütfen" dedi ve gözleri kapandı.
"Eylül!? Eylül!? EYLÜL!?" Diye bağırırken arkadan uzayın sesini duydum.
"Ne o arkadaşın ölüyormu yoksa!?" Dediğinde sinirlerimle oynuyordu.
"Bence ölmüştür ya?" Dedi alev arkamı döndüm dönünce biran gerilediler. Göz rengim değişmişti ve yüzümde damarlar belirginleşmişti ellerim yine siyah olmuştu 'acı' dedim hepsi aynı anda bağırmaya başladılar daha çok acı çektirirdim fakat eylül ona birşey olmasını istemiyorum bu yüzden onu kucaklayıp hemen ormanın çıkışını bulup eve doğru koşmaya başladım...

 Göz rengim değişmişti ve yüzümde damarlar belirginleşmişti ellerim yine siyah olmuştu 'acı' dedim hepsi aynı anda bağırmaya başladılar daha çok acı çektirirdim fakat eylül ona birşey olmasını istemiyorum bu yüzden onu kucaklayıp hemen ormanın çık...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece ACAR ailesi avcılar tarafından öldürüldü geriye sadece kız kardeşi kaldı...💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MULATTO GIRL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin