Med's pov*
Mick: Cine esti tu sa imi spui sa o las in pace ? Huh? Esti doar un băiețel care caută atentie de la o panarama.
V: Băiețel esti tu. Iar ea nu e panarama!
Spune Valentino împingînd-ul pe Mick.
Mick: Baiete,daca ma apuc de tine,o asa regrete mă-ta!!!
Spune acesta,enervand-ul pe Valentin.
V: Esti mort!
Cu acestea spuse,Valentino il apuca pe Mick de gulerul cămășii si il pune la pământ începând să îi dea pumni in față si picioare in stomac.
Med: Valentino,opreste-te!!! Spun punandu-i mana pe umăr,încercând să îl fac să se oprească. Se uita la mine,oprindu-se si îndepărtîndu-se de mine. Ma duc dupa el,pentru a verifica dacă e bine. Are cateva lovituri încasate de la Mick. Ma duc si il trag de mână,uitandu-ma îngrijorată la el. Nu îl cunosc,dar ma salvat de ăla,merita macar sa ii multumesc.
Med: Hei...um...Multumesc pentru ca mai salvat..
V: Nici o problemă...dar ai grijă,daca ăla a avut intenția de a ti-o trage...fi sigura ca si alții ar vrea.
Med: Hmm...da.. . Esti bine,apropo? Uita-te la mine.
Isi intoarce capul spre mine,reușind sa ii vad fața indetaliat. Are niște ochi verzi,foarte frumosi,dar întunecați din cauza nervilor. Imi pun mana pe fata lui,in locul in care sangereaza,acesta scrajnind din dinți.
Med: Scuze.
V: Pentru?
Med: Din cauza mea te-ai batut cu ăla si tot din cauza mea,ai primit aceste răni..
V: E ok,eu am vrut.
Med: Dar de ce?
V: Nu stiu,ai fața prea inocentă pentru a se schimba. Nu stiu...imi esti dragă..
Zâmbind,il apuc de mână și ii spun sa ma urmeze.
Mergem la mașină,si ii fac semn sa urce,acesta uitandu-se la mine,putin încruntat.
Ma urc si conduc. Vreau sa il duc într-un loc linistit. Cred că o sa fim prieteni buni. Imi place,e drăguț. Dar nu ar avea sens sa ma pun intr-o relatie cu o persoana pe care nu o cunosc.
Ajungem la foișor,un loc pe care nimeni nu il cunoaste. E la câțiva kilometri de la marginea pădurii,înspre inima acesteia. Ne punem pe o bancă,privind stelele. Rup o bucată din tricoul pe care il am si ii curat rănile de sânge. Incerc sa nu il lovesc mai tare. Ma îndepărtez puțin,facand-ui semn sa ma urmeze. Vreau sa înot in lac. Imi dau geaca jos,sub privirea arzătoare a lui Valentino. Vreau sa imi îndepărtez si celelalte obiecte vestimentare,dar văzând că mă reține ceva...ma oprește.
V: Nu te-a mai vazut nimeni asa...?
Med: Nu.
V: E ok. Ma pot intoarce.
Se întoarce si isi scoate tricoul,intinzand-ul spre mine. Il apuc,imi scot hainele si il trag pe mine. Il ating usor pe umăr semn ca se poate întoarce. Tricoul lui acoperea mare parte din corpul meu. Își dă jos blugii,si intrăm în apă. El merge la apa adâncă dar eu stau mai la mal pentru ca nu stiu sa înot foarte bine. Ma ia de mână și ma trage spre el,acum stand practic in poala lui. Ma sărută usor pe obraz,Apoi pe gât. Il opresc si imi aplec capul.
V: Scuze,nu am vrut sa~~
Med: E ok! Spun repede,întrerupînd-ul.
Stăm cat stăm,dar decid să ies din lac,se făcuse rece oricum.
Valentino isi ia blugii pe el,întorcându-se cu spatele,pentru a-mi lasă intimitate,pentru a ma schimba.
Mergem la mine,deoarece Valentino a adormit si nu stiu unde locuiește.
Il las in mașină,până il chem pe Adam,sa ma ajute sa il pun pe canapea.*A doua zi*
Valentino's pov*
Ma trezesc pe canapea. Nu a mea. Ma ridic si~~~~~STAI! NU E A MEA! Ma panichez dar apoi o vad pe Med ieșind din bucătărie,era îmbrăcată într-o fustă,scurtă,un top si un șorț. Foarte drăguță. Avea niste faină pe față.
Med: Oh,te-ai trezit somnorosu-le.
V: Uh...da..
Ma apropii de ea si ii sterg făina de pe față
Med: Umm...am...ă...am făcut clătite..
Spune cu vocea tremurândă.
V: Esti bine?
Se îndepărtează dând din cap ca da.
Mergem si mâncăm,Apoi ne punem pe canapea la un film horror*Mai tarziu in acea zi*
Este trecut de ora 23,Med doarme,e atat de drăguță. Cred că mă îndrăgostesc de ea...dar nu as putea sa fiu cu ea...as distruge-o. E prea pură pentru a fi cu un diavol ca mine. Nu sunt bun pentru ea.
Cu toate aceste gânduri,ies pe balcon la o țigară. Imi aprind țigara dar apoi observ ceva in intuneric...
Este oare....?
CITEȘTI
Tocilară sau mafioata?
Teen FictionMeddyson este tocilara liceului ei ziua. Şi seara mafioata cu numele de "demonul". Aflați ce se întâmplă când Meddyson este rapita și teoretic distrusa fizic cât si psihic