Před měsícem jsem zjistila věc, která muže a nemusí zničit můj vztah s Jakubem. Musím mu to říct, ale vůbec nevím jak. Sedím v kuchyni, piju čaj a přemýšlím jak to Yzovi řeknu. Najednou se z předsíně někdo ozval.
,,Zlato jsem doma!"řekl nahlas a já podle hlasu poznala, že je to Yzo.
,,Ahoj"řekla jsem a napila se. Kuba vešel do kuchyně.
,,Děje se něco?"zeptal se a sedl si ke mě.
,,Jo"řekla jsem potichu.
,,Co se stalo?"zeptal se a otočil si mě tak ať se na něho dívám.
,,No.... Víš...."řekla jsem.
,,Co?"zeptal se a chytil mě za ruku. Vytáhla jsem z kapsy ultrazvuk a dala mu ho. Kuba se na to díval s pozvednutým obočím.
,,Řekni něco prosím"řekla jsem s roztřeseným hlasem a koukla se na zem.
,,Já..... Wow....."nevěděl co říct. Najednou mu začal někdo volat. Koukl se kdo mu volá.
,,Promiň, to musím vzít"řekl a šel do obýváku.
,,Dominiku? Co chceš?....... Jses zbláznil?........ Nepojedu už nikam........ Chci být doma s Kájou........ To mě nezajímá....... Jo, tak Tomáš to vymyslel....... Tak řekni Tomášovi, že si musím něco zařídit....... Nazdal"řekl Kuba a šel zpátky do kuchyně. Sedl si na židli a začal mě pozorovat.
,,V kolikátém měsíci jsi?"zeptal se po chvíli ticha.
,,Ve čtvrtém měsíci a budeme mít chlapečka"řekla jsem a Kuba mě obejmul.
,,Miluju tě, moc, moc, moc"řekl Kuba a dával mi polibky všude na obličej.
O dva měsíce později:
,,Kubo? Nevíš kde jsme dali ty obálky?"zeptala jsem se. Máme pro kluky obálky s ultrazvukem a k tomu trička, na kterých je napsané:Nejlepší strejda na světě. Právě teď jsem na začátku šestého měsíce.,,Jsou na stole v kuchyni a ty trička tam jsou taky"řekl Kuba. Jenom jsem kývla a šla jsem do kuchyně. Přišel ke mě Kuba a dal mi jeho mikinu. Oblékla jsem si jí. Vzali jsme věci a šli do předsíně. Obuli jsme se a vyšli z domu, Kuba zamkl a společně jsme šli k autu. Najednou Yzovi začal zvonit mobil, zvedl ho.
,,No Niku co chceš?...... Vyjíždíme, takže za chvíli jsme tam..... jak jako že tam pan Koky a pan Toky nejsou?!..... Tak jim zavolej..... Niku nemám náladu řešit tvoje problémy..... Ne, okolo Mekáče fakt nepojdeme....."řekl Kuba. Vzala jsem mu mobil.
Me:Pane Citta, jestli nepřestanete, tak žádný dárek nedostaneš
Nik:Kájo? Přemluv ho
Me:Přestaň, zavolej si Kokymu a nebo Tomášovi
Řekla jsem a hovor vypla. Vrátila jsem telefon Yzovi a sedla si do auta. Po chvíli jsme vyjeli, celou cestu do studia jsem se dívala z okna, občas jsem se koukla na Kubu, jak se soustředí. Dojeli jsme před studio, zaparkovali, vylezli z auta, vzali všech třináct tašek a šli do studia. Vyšli jsme schody až nahoru, odemkli dveře. Zastavila jsem se před dveřmi. Kuba se na mě podíval.
,,Lásko? Co je?"zeptal se Kuba.
,,Jen mám trochu strach"řekla jsem. Kuba položil tašky na zem a chytil mě za ruce.
,,Neboj se, budeme tam spolu, takže klid"řekl a políbil mě na čelo. Usmála jsem se, Kuba vzal tašky a společně jsme vešli do studia.
,,Čaute"řekla jsem dohromady s Kubou a položili věci na stůl.
,,Čau"řekli ostatní. Postavila jsem se ke stolu a dívala se na Kubu. Kuba všem dal tašky. Kluci je začali otevírat. Jako první se na nás podíval Viktor.
,,Wow brácho, tak to gratuluju, mám z vás radost"řekl Viktor, usmála jsem se na něho. Ostatní nám taky pogratulovali.
O tři měsíce později:
Postavila jsem se na zem a šla jsem odnést hrnek do kuchyně. Vešla jsem do kuchyně, dala hrnek do myčky. Najednou se začali odemykat hlavní dveře. Sedla jsem si ke stolu a byla jsem na mobilu. Po chvíli do kuchyně vešel Kuba.,,Ahoj lásko"řekl a přešel ke mě. Položila jsem mobil na stůl a podívala se na něho.
,,Ahoj"řekla jsem a usmála se. Postavila jsem se a položila si ruce na bříško.
,,Ještě furt nic?"zeptal se a já nesouhlasně zakývala hlavou.
,,Jak dopadl klip?"zeptala jsem se.
,,Máme ho hotový, kluci to sestříhají a až to bude i s hudbou, tak mi to pošlou"řekl Kuba.
,,Nevadí ti, že půjdu dodělat pokojíček?"zeptal se.
,,Jen jdi"řekla jsem a usmála se na něho. Kuba mě políbil na čelo a odešel. Vzala jsem si mobil a šla si lehnout do ložnice. Došla jsem do ložnice, lehla si do postele a do pár minut jsem usnula.
O pět hodiny později:
Vzbudila jsem se a praskla mi voda.,,Zlato? Zlato?!"řekla jsem a Kuba se na mě podíval.
,,Co se stalo? Jsou dvě hodiny ráno"řekl ospale.
,,Praskla mi voda"řekla jsem. Yzo se rychle zvedl, popadl tašku, vzal mě na ruce a šel do předsíně. Obul si boty, vzal kličky od auta, klíče od domu a moje boty. Vyšli jsme z domu a šli k autu. Odemkl auto, posadil mě dopředu. Obešel auto a sedl si za volant. Vyjeli jsme a jeli do porodnice. Po nějaké době jsme dojeli do porodnice. Vystoupili jsme z auta a šli dovnitř. Nahlásili jsme se na recepci a tam si nás vyzvedl doktor. Šli jsme za ním. Doktor mě vyšetřil a rovnou jsme jeli na porodní sál.
O dvanáct hodin později:
Už dvě hodiny a půl, ležím na pokoji a Kuba má na rukách malého. Najednou Kubovi začal zvonit mobil. Dal malého do postýlky a zvedl hovor.,,Čau Viktore, co potřebuješ?...... Ne, nejsme doma...... jsme v nemocnici...... Díky...... Dneska do studia nepřijdu...... Chci být s Kájou a malým...... Tak čau"řekl Kuba a hovor vypnul.
,,Už víš kdy vyjde ten klip?"zeptala jsem se.
,,Jo, vyjde dneska v 19:00"řekl a usmál se na mě. Najednou někdo zaklepal. Koukli jsme se na dveře.
,,Dále"řekla jsem a dovnitř vešli všichni kluci z milionu i s Viktorem.
,,Kluci? Co tu děláte?"zeptal se Kuba.
,,Přišli jsme se kouknout na toho malého prcka"řekl Nik.
,,Jak se jmenuje?"zeptal se Toky.
,,Theodor Vlček"řekla jsem.
O pět hodin později:
Kluci odešli a já společně s Jakubem jsme se začali dívat na premiéru nové písničky, jménem Rodinnej typ. Po čtyřech minutách jsem se podívala s úsměvem na Kubu.,,Bomba to je"řekla jsem. Yzo se na mě usmál a políbil mě na čelo.
,,Půjdu do studia slavit"řekl Kuba. Kývla jsem, políbili jsme se a Kuba odešel. Nakrmila jsem malého, uspala ho a do pár minut jsem taky usnula.
ČTEŠ
Rodinnej typ/ff:Yzomandias
FanfictionJednodílovka ,,Už víš kdy vyjde ten klip?"zeptala jsem se. ,,Jo, vyjde dneska v 19:00"řekl a usmál se na mě. Najednou někdo zaklepal. Koukli jsme se na dveře. ,,Dále"řekla jsem a dovnitř vešli všichni kluci z milionu i s Viktorem. ,,Kl...