EU-viitoarea iubita a lui
Totul a început ,cand el a făcut o postare pe Facebook cu întrebarea : "Cine vine maine sa joace baschet ?".Imediat după am sărit in sus de bucurie ca poate voi vorbi cu el si voi încerca sa ma împrietenesc mai mult .Trebuie sa va împărtășesc ca nu era pentru prima oară cand vorbeam ,am mai vorbit pe Facebook cu el acel gen de conversații :"buna","buna","ce faci?","bn,tu?","bn",deci ,DA , eram obișnuita sa tin cu el discuții foarte lungi :)).
Sa revenim la ce s-a întâmplat după ce am văzut invitația.L-am contactat pe Facebook pentru a-l întreba la ce ora ne putem întâlni si unde ?. E de precizat faptul ca in timp ce vorbeam cu el imi bătea foarte tare inima ,cand primeam un mesaj ,cand trimiteam un mesaj ,cand il vedeam scriind ,in toate aceste situații ,nu imi puteam controla emoțiile. Încă ma întreb de ce eram atât de îndrăgostită ,de ce nu ma puteam concentra ,de ce eram asa de fraiera ?"Oare trecea si el prin astfel de probleme ?, ii bătea si lui inima in timp ce eu scriam ?".Acestea erau întrebările pe care mi le puneam in fiecare moment cand vorbeam cu el si încă mi le pun ,deși după acel incident nu am mai discutat cu el.
Hai sa va povestesc ce s-a întâmplat in continuare .La ora 12:00 trebuia sa ne întâlnim ,dar daca nu venea nimeni si eram eu singura ? Parea ca sunt disperata ,asa ca m-am gândit sa mai invit o prietena .Nu era ea cea mai apropiată prietena a mea ,dar era cea mai tupeista ,nu ii era rusine sa vorbească cu alți copii de la alte clase chiar daca nu ii cunoștea .Asa ca am invitat-o pe buna mea prietena tupeista ,Mary. Stiam ca ea nu o sa se rusineze si poate cine știe ma va cupla cu el. Ma rog .....nu "cuplat" , poate făcea ea ce făcea si ma "forta" sa vorbesc cu el sau il "forta" pe el sa vorbească cu mine .
Deci, in concluzie am luat-o cu mine pe Mary la jocul de baschet de la ora 12:00. Mai era doar o problema ea știa sa joace ,iar eu nu. Daca punea ochii pe ea si nu pe mine ,daca se îndrăgostea de ea si nu de mine ,daca eu din greșeala am invitat-o ca sa își găsească iubit ,in loc sa imi găsesc eu ? Dar toate aceste gânduri le-am dat la o parte . Mi-am spus ca o sa ma descurc ,ca poate ma învață el si cine știe poate nu ma făceam de ras. Speram si eu ,niciodată nu e rău sa speri. Speranța moare ultima :).
Okay ......am sperat ,m-am întâlnit cu Mary si cu băiatul vieții mele care era întâmplator si căpitanul echipei de baschet din scoala ,deci ma putea face praf la jocul asta. Acum mi-am dat seama ca nu v-am dezvăluit numele lui ,dar nu e nici o problema ,va mai las sa așteptați :).
Pe la ora 12:30 ne-am întâlnit eu si Mary cu el . Era îmbrăcat super ,avea un tricou mulat care ii scoteau pătrățelele in evidentă ,parul atent ciufulit si OCHII care erau albaștrii cu influente verzi. Era absolut perfect pentru mine. Ce nu înțelegeam eu ,era ca de ce lui Mary nu ii plăcea de el sau ii plăcea si nu voia sa imi recunoască ?
Dupa ce si-a făcut apariția acest Adonis al zilelor noastre repede a început si meciul care cica trebuia sa fie amical. Eu după cum v-am mai spus nu stiam sa joc ,dar drăguț din partea lui ca ne-a zis regulile si ne-a arătat ce trebuie sa facem .Asta s-a întâmplat însă datorită prietenei mele Mary , care desi stia sa joace tot l-a întrebat ce trebuie sa faca.Se dădea nestiutoare (lucru care m-a enervat ).
A început jocul care mi se părea pur si simplu groaznic. Nu era groaznic ca nu stiam eu sa joc sau ca nu nimeream la Cos , era groaznic pentru ca noi trei sau ,ma rog , Mary si el se concentrau la joc ci nu sa vorbească cu mine, cum mi -as fi dorit. Cel mai bine s-a simțit Mary ,care a dat o grămada de coșuri si el o lauda in continuu. După ce ne-am jucat o ora am făcut o pauza ,iar in acea pauza tot ce am vorbit cu el a fost :
"- Ai idee daca vine la baschet si Antonia ?(frate, nu ma vezi? sunt chiar aici, in ochii tai .ce ma intrebi pe mine de Antonia ?!, gândeam eu )
- Nu ,nu am nici o idee daca vine. Nu prea vorbesc cu ea, ii răspund . In acel moment ,cand am auzit ca il interesează de Antonia imi venea sa explodez de nervi. După aceasta discuție "foarte lunga " el a plecat acasă pentru ca trebuia sa rezolve ceva urgent. (Mhmm...foarte urgent ,nu e Antonia aici si pleci )
După ce el a plecat eu si Mary am început sa vorbim despre el ,de fapt, mai mult eu despre el. Mary nu imi era apropiată , dar simțeam ca ma pot baza pe ea ,ca imi poate da niște sfaturi. Asa ca i-am marturist ca imi place de el. Ea după ce a aflat asta nu părea deloc surprinsă si nici nu a avut vreo pornire sa zică ca e urat si chestii de genul asta. Din potriva, m-a încurajat ca poate va iesi ceva intre noi.Am simtit-o foarte aproape de mine si asta mi-a plăcut. Din acel moment, i-am povestit totul despre el ,absolut totul ,tot ce imi spune ,tot ce ii spuneam ,TOT.
Dar ,bineînțeles ,nu vorbeam doar despre el ,vorbeam si despre Antonia si de ce o place pe ea si nu pe mine. Din fericire ,Mary era certată cu Antonia si asta imi convenea, desi nu stiu de ce. (Ele doua s-au certat din cauza ca Antonia o barfea cu toată scoala si era cu doua fete ,spune ca sunt prietene ,dar de fapt nu erau ,ma rog...asta e ceea ce imi spunea Mary ,nu vreau sa ma bag ,desi Mary cam avea dreptate ).
După doua ore de plimbat prin parc si de dat sfaturi m-am dus si eu acasă. In drum spre casa imi aduceam aminte ce imi spunea Mary .Imi spunea ca Antonia barfea pe toți ,oare asta imi era de folos sa il fac pe el sa nu o mai placa ? Gândeam eu!
CITEȘTI
Este bine ceea ce fac?
Teen FictionAici veți vedea si veți putea critica daca viața "mea" este buna ,daca fac la aceasta vârsta ,la adolescenta, lucruri corecte .Initial ,asa credeam ,dar apoi mi-a dat seama ca m-am înșelat .Am fost orbita de faptul ca eram indragostita de un băiat "...