Despre Mary ....

31 0 0
                                    

EU-prietena ei, Mary
Acum trei luni am aflat ca prietenei mele ii place de el.
La un meci de baschet l-am cunoscut pe viitorul ei iubit. Nu ma dădea pe spate, adică nu m-as vedea îndrăgostită niciodată de el, dar ca si prieten era okay. Singurul lucru care mi-a plăcut la el a fost ca joaca baschet si ca are pătrățele. In rest ,nu imi inspira interes. Prietena mea crede ca sunt obsedată după pătrățele ,dar nu e chiar asa. Eu sunt de părere ca un băiat trebuie sa arate bine si sa faca sport, dar asta nu înseamnă ca daca are pătrățele imi place automat de el .Pe întelesul vostru, sunt si baieti rai care au pătrățele si locuiesc in mahalale si nu imi place de ei. Ideea e ca un viitor bărbat nu trebuie sa aibă slănina pe el :).
Revenind la prietena mea si la iubirea vieții ei., Ce pot spune ? Nu stiam daca o va plăcea pentru ca el o place pe "nebarfitoarea" Antonia . Asta însă o rezolva Mary ,ea rezolva totul :) .Ehh...glumesc ,nu voiam sa ma bag, si stiam ca daca as fi făcut asta nu i-ar mai fi plăcut sigur de ea .Toți băieții vad in ea pisica blânda ,dar știți cum e :pisica blânda zgârie rău .Si eu am fost la un moment dat prietena cu ea ,desi de la început stiam ca nu va fi o prietenie de viitor .Mi -am spus totuși sa încerc .Nu imi prea pasa ...
Am făcut o pauza in care v-am povestit putine lucruri despre Antonia .Stati liniștiti ca o sa va mai povestesc si alta data .Acum sa trecem la "viitoarea" posibila relație a prietenei mele. Deci, după cum spuneam nu credeam ca ar fi posibil sa fie împreuna chiar daca o încurajam.Pana la urma nu aveam de unde sa stiu exact ce e in inima lui.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 08, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Este bine ceea ce fac?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum