#1

249 13 0
                                    

Sen çal kapımı dizisinin 1. Ve 2. Bölümünü YouTube'dan izlemeniz önemle rica olunur. Yoksa yazacaklarını anlayamayabilirsiniz.
Çünkü ben 3. Bölümden devam edeceğim. Teşekkürler

1. Bölüm Özeti:
Eda Yıldız, üniversitede bölüm birincisiyken son seneyi yurtdışında okumak üzere burs kazanmıştır, fakat son anda bursu kesilince Eda'nın hayatı altüst olur, üniversiteden atılır, lise mezunu kalır. Aylar boyunca, bursunu kesen Serkan Bolat'a ulaşmaya çalışır ama görüşemez. Halasının yanında çiçekçilik yapmaya başlar. Bir gün Serkan Bolat'ın konuşma yapacağı yeri öğrenince yüzleşmek için karşısına çıkar. Birbirlerine kelepçeli olarak bir gün geçirmek zorunda kalırlar. Eda'nın fevriliği, birbirlerine duydukları nefret ve aralarındaki karşı konulmaz çekim onları uzun süre oynamak zorunda kalacakları bir oyuna sürükler.

2. Bölüm özeti:
Serkan Bolat uluslararası önemli bir yatırımı hakkında basın toplantısı yaparken Eda dudaklarına yapışınca toplantı dağıldı. Şimdi Serkan'ın kurtarması gereken bir prestiji var ve Eda da yaptığı hatayı düzeltmek zorunda. Çözüm basit: 2 ay boyunca nişanlı taklidi yapacaklar. Serkan'ın prestiji kurtarılacak ve karşılığında Eda'nın üniversite son sınıf ödemesi yapılacak. Tek bir sorun var, birbirlerine bir anda aşık olduklarına aile ve arkadaşlarını ikna etmek.

3. Bölüm özeti:
Serkan Bolat ve Eda Yıldız nişanlanıyor... Bu haber elbette sosyeteye bomba gibi düşüyor; herkes Eda'nın peşinde, nasıl biri, ne iş yapar, nereden mezun? Eda bu gösterişli, yalan dünyanın içinde tek başına kalıyor. Serkan'ın ise tek düşündüğü iş, çünkü Kaan Karadağ yine bir sinsilik peşinde... Herkes Eda'nın üstüne üstüne gelirken Serkan, Bolat'lığından taviz verip Eda'nın yanında olacak mı? Yoksa yaşadıklarının bir oyun olduğunu söyleyip Eda'nın kalbini mi kıracak?

Arkadaşlar  ben üçüncü bölümde değiştirmek istediğim yerleri yazıcam. Ben kısaca özetlerini yazdım ama bölümleri isterseniz kafanızda daha çok oturur çünkü ben burada nerede olduğunu video
üzerinden yazıcam ve nasıl olmasını istediğimi yazıcam.
Ve yeni bölüm yani 3. Bölümde değiştirmek istediğim bölümü salı günü atacağım

Sen çal kapımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin