vana !

2.6K 70 10
                                    

Já: daddy já tam nechci
Pay:neboj se babygirl ano?
Dal mě opatrně do vody, a vlezl zamnou. Připlaval ke mně, a dal mi pusu na čelo.
Pay:vidíš zase tak špatný to není
Já: ale je mi zima
Pay:tak chceš jít ven ?
Já:nevím
On si mě vzal pod prdelí, a posadil mě na molo. Byl podemnou a měl ruce na mém zadku.
Pay:lepší malička?
Já:ano děkuju
Sklonila jsem se, a dala mu pusu do vlasů. On se usmál.


Přijeli jsme domů, a on už zmizel v pracovně, že si potřebuje udělat ňaký papíry. Já se nudila tak jsem si řekla, že si dám vanu. Odešla jsem do koupelny. Sundala si všechno oblečení, a sedla do napuštěné vany, nebyla jsem tam ani deset minut, a už jsem slyšela jak někdo vešel do pokoje a potom do koupelny. Byl to Payton, taky kdo jiný, kdyby sem přišel někdo cizí, tak ho Payton zabije na místě, protože jeho majetek může vidět jen on, jak by určitě řekl. Podíval se na mě naštvaným pohledem, a ruce si zkřížil na hrudi. Pay: něco jsem ti říkal. Já; promiň. Podívala jsem se omluvně, a zklonila hlavu. Než jsem ji stihla zvednout, tak už zamnou seděl nahý Payton. Pay:mám tě umýt malička? Já;jestli chceš. On si vzal houbu. Dal na ni šampon, a začal mě sní umývat, musím říct, že jsem měla co dělat abych nevzdychla, dělal to tak dobře. Pay:někdo by rád vzdychl. Zašeptal mi do ucha, a já jen kývla. Pay:vzdychej jestli to bude pro tebe lepší. Udělala jsem tak, a začala vzdychat, za nedlouho jsem cítila něco na svém pozadí, a zjistila že pánovi se postavil. Já se jen zasmála. Pay:máš praci. Já: já ne milí pane pay:neštvi malička, prosím. Za kňučel a já si povzdechla. On si stoupnul, a já si strčila jeho penis do své pusy. Chvíli jsem mu ho sala pomalu, ale potom jsem zrychlila, a on se mi udělal do pusy. Já to nespolkla. On si sedl, a já si na něj sedla obkročmo, a začala ho líbat. Přesunula jsem mu jeho sperma do pusy, a on to spolknul za mě. To je výhoda, nepolikala jsem já, ale on. Pay: naštvala jsi mě babygirl. Já:já to taky nechtěla. On mi chytl prdel, a začal ji hrozně drtit, ale tak moc že mi začali téct slzy, protože to hrozně bolelo. Pay:nemáš mě zlobit prdelo. Pustil mojí prdel. Já vylezla z vany. Vzala si pyžamo, a šla do pokoje.

hey babygirlKde žijí příběhy. Začni objevovat