Oriharukon: Gonosz szándék: Az Oriharukon az elesettek lelkét gyűjti,hogy a hordózóját erősítse vele.
QUEST:Gyűjts össze 86 400 lelket ahhoz,hogy a Megváltás 0 másodperc töltési idejű legyen.(Megj.: A lélektársak ölései is beleszámolnak)
Elszipolyozó jelenlét: Elszívja a védelmi erők egészét.Ez azt jelenti,bármilyen páncélzat,varázspajzs hatástalan David és a lélektársai támadásai ellen.
Passive: Mágia eltulajdonítás: Ha az Oriharukon észlel egy olyan varázslatot, amiből még később haszna lesz, az adott képesség elsütődése után megfossza az eredeti varázshasználóját tőle és azt az Oriharukon tulajdonosának(itt QiQinek) adja. (Pl. Mágiatagadás)
Passive:Mágia eltanulás:Ha az Oriharukon észlel egy olyan varázslatot, amiből még később haszna lesz, az adott képesség elsütődése után eltanulja az eredeti varázshasználójától azt, és az Oriharukon tulajdonosának(itt QiQinek) adja. (Pl.Agony egyik képessége, a Fekete Halál Ködje) Megj.Csak szövetségesre.
Passive: Vindicativus: Az Oriharukon nem alszik harc közben. Sőt, egy nagy változatossággal rendelkező lehetőségek tárházát tárja a gazdája elé Utility és CC alapon. A varázslatok véletlenszerűek mind a célpont, mind a sorrend szerint is. A varázslatok között 5 másodperc várakozási idő van.
- Az Aranyba borult Balsors (The Gold Skinned Misfortune) : Mindent SZTÁZIS alá helyez egy közepes hatósugarú körben, amit akár több, mint 50 km-re is kilőhet.
- Sorozattüzelő Orkán (Culling Galeforce) : QiQi Kiront egy épp érkező támadás elől. A rontás alatt öt légnyilat küld a legjobb erőben lévő célpontra.
- (Ellenséges) Mélyfagyasztás(Deep Freeze) : Megfagyaszt egy ellenséget. A célpont magatehetetlen, de ellenben egy jégfal védelmezi bármilyen sérüléstől. Második alkalommal kiolvasztja az áldozatot (Soron kívül, Automatikusan aktiválódik, ha az ellenség túlerőben van.)
-(Magára) Sztázis (Stasis) : QiQi Megfagyassza magát az időben,egy arany felszínnel beborítva a testét. Ezalatt sebezhetetlen és tehetetlen 2,5 mp-ig.
-Égi Kívánság(Celestial Wish): Felgyógyít és megtisztít MINDEN sérült szövetségest, hogy mégegyszer lábra álljanak. Sérültek esetén a gyógyulás 200% erősségű.
"Higyj a Sötétségben! "
-Tsunami: Szabadjára enged egy óriási hullámot, ami magával viszi az ellenséges egységeket. (Figyelem! Szükség van egy víz forrásra a képességhez!)
Kozmikus Burok(Cosmic Barrier:) Egy szikrányi fényesség hullik le lassan az égből QiQire. Amint leért, egy kozmikus energiával túláradó pajzs sebezhetetlenné teszi a használóját 3 mpre.
- Holdcsillanás(Moon Gleam) : Egy fergeteges, lunáris mágiával töltött sugár csapódik a földre. Az élőlények képtelenek ellenállni annak, hogy bele ne nézzenek. Az áldozatok megvakulnak és elkábulnak.
- Vihar erőd(Fort of Storm) : Maga a levegő siet QiQi és barátai megsegítésére. A lég blokkol minden lövedéket,varázslatot és képletvarázst a 4 égtáj irányából 6 mpre.
A Sötétség tükre(Mirror of Darkness) :Az egyetlen, ami nem varázslat, hanem egy fizikai testtel nem rendelkező varázstárgy. Ha ez jön, 30Mpre lehárít minden fizikai ütést, lövedéket,varázslatot és képletvarázst,majd utána visszaküldi azt a feladójának. A történet során tovább fog erősödni.
YOU ARE READING
Oriharukon kit
FantasyKonrád amikor keményen próbálkozik carryzni, és akkor is csak Baus mester stratégiáját alkalmazza akarva-akaratlanul is: 12/21 Sett 40 percnél Lose.