Hepinize merhaba!Biz Neko ve Wiwi. Sizler için şık ve aynı zamanda güzel kıyafetleri nasıl yaptığımızı görmeniz için fabrikamızı misafirlere açtık. Bu bölümde ben yani Wiwi,sizlere rehber olacağım.
Fabrikamız asırlardır Samanyolu galaksisinde hizmet vermektedir. İlk olarak sadece Mars'lılara hizmet veriyorduk fakat Dünya'lılar ile tarzlarımız çok benzediği için şu an buradayız! Ah evet,biz uzaylıyız.
Fabrikamızı görmek için bizimle birlikle Mars'a gelmelisiniz,işte bunlar özel kıyafetleriniz. Hadi gelin size diğer şeylerden bahsedeyim.
🧵#
Her fabrikanın olduğu gibi bizimde bir kaç kuralımız var ve bunlarda çok ciddiyiz.
#Giymeyeceğiniz hiç bir kıyafeti istemeyin. O kıyafet için emek veriyoruz.
#Kıyafeti aldığınız zaman fabrika sahiplerine söyleyin,unutmayın galakside o kıyafeti almak için can atan bir sürü genç kız var!
#Her kıyafet için kafa patlatıyoruz,lütfen tasarımlarımızın değer görmesi için bizi destekleyin.
#Size saçma sapan kombinasyonlar sunmuyoruz.
#Herkesin giyim tarzı farklıdır. Lütfen fikirlerinizi bizimle paylaşın.
🧵#
Dikiş odasından Neko arıyor;
''Sadece mars tarzı kıyafetler yapmıyoruz. İstediğiniz gezegenden sipariş verebilirsiniz.''
🧵#
İşin en kolay kısmı tabii ki sipariş vermektir. Siparişinizi verirken lütfen şunlara dikkat edin.
🧦#İsim-Soyisim
🧦#Grup-Solo
🧦#Dark-İndie-Soft-Webcore
🧦#Kenarlıklı-Kenarlıksız
🧦#Son olarak istediğiniz bir kaç süsleme
-Örnek-
#Dua Lipa
#Solo
#Webcore
#Kenarlıksız
#BC,KP istiyorum
Hey,biraz eğilir misin?Fabrikamıza daha çok kişinin gelmesini istiyoruz. Neden onları davet etmiyorsun? İyi eğlenceler!
©wineicon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
୨୧‧₊˚: Wine's Clothes Factory.: 🎀
Fanfiction🧵#Kitaptaki tüm ikonlar hesaptaki iki admin tarafından yapılmaktadır. 🧵#Lütfen kullanmayacaksanız istemeyin. 🧵#İstek alımı::Açık. 🧵#Fabrikaya hoş geldiniz!