1. Bölüm ''Mutluyuz''
(İyi Okumalar)
Kuzey'in de Yıldız'ın da çok beklediği haftalar sonunda gelmişti. Yaklaşık 3 gün sonra kız isteme vardı. Yıldız çok telaşlıydı çünkü babasının onu Kuzey'e vermemesinden oldukça korkuyordu. Eee tabi insan sevdiğine kavuşamama düşüncesiyle korkmalı tabiki. Kuzey'i sorarsanız o zaten çok telaşlıydı. İki gençte heyecandan saat geç olmasına rağmen yatakta dönüp duruyor ya da 4-5 saat uyuyup kalkıyorlardı. Aslında aileleri iyi anlaşıyordu ama Yıldız da Kuzey de kavuşamayacağız sanıyorlardı. Eskiden Yaşar yani Yıldız'ın babası Kuzeyi pek sevmez, onun hakkında pek iyi şeyler konuşmaz, düşünmezdi. Ama zaten onun düşünmesine gerek yoktu. Çünkü Kuzey ile Yıldız evleneceklerdi. ''Tek onla değil ailesiyle de evleniyorsun'' cümlesi çok saçma geliyor bana.
Yıldız üzerine doğan ışıkların gözüne çarpması ile uyandı. Yanında bulunan komodinine ( baş ucu masası) döndü. Komidinin üzerinde Kuzey'le olan fotoğrafları ve ailesinin topluca çektiği fotoğraf vardı. Kuzey ile olduğu fotoğrafı eline aldı.
Yıldız komodinin üzerinde şarja takılmış telefonunu eline aldı ve saate baktı. Saat 9'du.
Yıldız: Saat çok geç olmuş!
Yıldız hemen yataktan doğruldu ve hızlıca lavabo da olan işlerini bitirdi, duş aldı. Ardından kırık beyaz renginde omuzları açık bir yaz elbisesi giydi. Kuzey'in ona aldığı kolyeyi taktı.
...
Kuzey ise Yıldız'ın aksine hiç uyumamıştı. Aslında Yıldız'a günaydın mesajını erkenden atıp hemen kahvaltı yapmak istiyordu. Bugün kahvaltıya beraber bir açık hava restoranına gideceklerdi. Kuzey Yıldız uyuyordur diye düşünmüştü. Saat 9.20'de bir günaydın mesajı atmıştı. Yıldız duşta olduğu için farketmemişti.
...
Yıldız telofonunu eline aldı ve Kuzeyden gelen mesajlara baktı.
Mesajlar
Kuzey: Günaydın Papatya'm.
Kuzey: Uyanmadın galiba, iyi uykular uykucu güzel.
Yıldız hemen mesaj attı.
Yıldız: Daha yeni gördüm canım. Hazırlanıyordum. Sen hazırlandın mı?
Kuzey: Çoktaaaan.
Kuzey: Gelip seni alayım mı?
Yıldız: Uygundur Efendim...
Kuzey: Ya Yıldız resmi konuşmak sana çok yakışıyor da bana resmi konuşma.
Yıldız: Tamam beyefendi.
Kuzey: Hadi fındığım geliyorum seni almaya.
...
Kadıoğlu Kahvaltı
Yıldız dışında herkes kahvaltı masasındaydı. Tabi ki de Yıldız'ın yokluğu çok belliydi. Çünkü bir kırmızı kafa nasıl farkedilmezdi?
Hanife: ( Meraklıca ) Yıldız nereye gitti?
Nahide: ( Ekmeği mıhlamasına bandırırken ) Kuzey'le kahvaltıya gittiler.
Yaşar: ( Hafif sinirlice ) Son kahvaltılarımız yaklaşıyor kız hala Kuzey de Kuzey diyor. Allah Allah!
Nahide: ( rahatça ) Aman baba ya ne olucak? Alt tarafı bir gün beraber kahvaltıya çıktılar. Sen 26 yıldır kızınla kahvaltı yapıyorsun birşey olmuyor da Kuzey ile Yıldız kahvaltı ederken niye sıkıntı oluyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN REVAN
FanfictionAdam ve kadın mutluluklarına ereceklerken bir şey olur. Bu olay da mutluluklarına engel olmaya yetmiştir. '' YılKuz''