-3-

97 4 0
                                    

Uzaktan biri bize doğru Koşuyodu bu Burçin di geç mi kaldım diye bagirarak geliyordu okul formasini bile tam duzeltmeden gelmişti ki bize doğru yaklaşırken gördüğü taş çocuklarla Hemen üstünü düzeltti ve yavaş adımlarla gelmeye başladı yanimiza geldiğinde soluk soluğa

- kızlar özledim sizi ama suan çok yorgunum diyerek yanımıza çöktü. Şuan gelmeyen bi tek merve vardı. Merve yi aramaya karar verdik.

Dııt dıııt dııt dııt

Telefonu meşgule vermişti ısrarla aramaya devam edince açtı fakat bizi dinlemiyordu sanırım biriyle kavga ediyordu hararetle karsisindaki kişiye

Önüne baksana be Salak. sabah sabah ne ya bu allah kahretsin seni sürtük. Diye bagirdikdan sonra bize döndü ve kızlar suan geliyorum dedi ve telefonu kapattı. Merve kısa saçlı esmer ama gözleri yeşil yüzünde azicik sivilcesi olan bi kızdi. Zilin calmasina 25 dk. Vardı ve bu zamanı da merve yi beklemek le geçirdik geldiğinde üstüne su dökülmüştu ve eteği sırıl sıklam dı. Bir kahkaha attıktan sonra neler olduğunu sorduk ve otobüsten inerken bi kızın yanlislikla üstüne döktüğünu söyledi. Ve biz daha çok gülmeye baslamistik. Etraftaki insanlar bize bakiyolardi. Artık bir araya gelmiştik. Özlem bitmişti macera ve kız sıkıştırmalıı günlere geri donmustuk.

Derse girmek için kalkmistik tam o sırada geçen yıl kavga ettiğimiz kızlarla göz göze geldik bakisarak geçtik yanlarından

- yedikleri dayak yetmedi anladigim kadariyla dedim ve merve bi kahkaha attığı yine bize doğru baktılar en sonunda aslı yediğiniz yumruklar yetmedi galiba dedi ve hep beraber gülmeye başladık. Sınifa girdiğimizde karsimizda duran öğretmenler masası ve sol tarafımızda ise masalar duruyodu hemen en arkaya geçtik. Ben ve duru arkada bir önümüzde merve ve Burçin onlarin onunde ise asli oturuyordu. Yerleştik ve tam o sırada " miraa" diye bi ses duydum kalktım ve sınıfın kapısından içeri giren annemi gördüm bize bakmaya gelmiş. Kızlarla annem sohbet ederken bende cantasindan biraz para aldım ona soyleyerek ve çıkışta kızlarla bir şeyler yapacağımızı söyledim başını olumlu yönde salladı ve artık gitmesi gerektiğini söyledi. Annem gittiğinde kızlar bana dönerek ne işimiz var canım dermis gibi bakış attılar. Çıkışta anlarsınız diyerek yerime oturdum.

zil çalmisti dışarı çıktık kızlarla bank a oturmustuk karşımızda okulun en popi kızları ve erkekleri duruyodu açıkçası okulda bizim kadar popi olamazlardi çünkü onlarida dovmustuk :D salaklar hala kendilerini bi bok saniyolar. asliyla merve kentinden sprite almak için gitmislerdi. Bizde onların yanında gittik.

Uç NoktaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin