Can Yücel

2.1K 73 4
                                    

●Bir insana zorla sevdiremezsin kendini , bana güven diyemezsin.

O bunu haketmiyorsa , tek bir söz söyleyebilirsin ;

Sen Bilirsin...

●Öyle bir seveceksin ki , yüreğinden kimse ayıramayacak .  Ve öyle birini seveceksin ki ,seni gözleriyle bile aldatamayacak...

● Sebepsiz sevmektir aşk , nedeni olmadan bağlanmak birine . Hatta sarılamamaktır utançtan , çünkü utanmaktır sevmek aslında.

İnsanı her hangi biri kırabilir ama bir tek sevdiği acıtabilirmiş.

● Çok sahiplenmeden seveceksin mesela hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi , hemde hep senin kalacakmış gibi.

●Aşkta önemli olan aynı elleri tutmak değil , bir ömür bırakmamaktır.

● Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken sen buna unutmak mı diyorsun .

● Gitmek gerekir bazen...

Fazla yormadan daha çok bıktırmadan...

Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan.

● Sevgili arayıp da bulduğun birisi değil , hiç aklında yokken aşık olduğun kişidir.

● Ne geçmişe saplanıp kalacaksın , ne geleceğin düşlerini kuracaksın.

Ömüt dediğin şu andır onu da hakettiğin gibi yaşayacaksın.

● Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen , o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur.

● Unutma onu artık unuttum demek , bir kez daha hatırlamaktır aslında.

● Her yürek sevebilseydi eğer ayrılık hiç olmazdı . Her seven yürekli olsaydı zaten AŞK bu kadar basit olmazdı.

Gerçekler  Kelimelerde SaklıdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin