De ontmoeting

119 6 2
                                    

De volgende dag werd Eliska al gauw snel wakker ze verheugde zich op de ontmoeting met Thomas !

ze stond al gauw op en deed haar computer aan, ze las gelijk haar berichtjes die ze binnen gekregen had al snel zag ze een berichtje van Thomas '' Goedemorgen schatje lekker geslapen? ik kan niet wachten om je te zien ''  er verscheen direct een glimlach op haar gezicht, ze vondt het berichtje van Thomas zo leuk ! zei beantwoorde hem met '' Goedemorgen hoor, ik heb ook lekker  geslapen en ik verheug me net zo erg als jou '' Eliska kopieerde het berichtje van Thomas en stuurde het naar Kimberley met erbij '' kijk kimberley ! ik wordt wakker en krijg gelijk een berichtje van thomas dit vindt ik zo lief ik zweef al helemaal tussen de wolken ''  kimberley die achter de computer zat vondt die Thomas maar niks hoe moet Eliska weten dat het echt een 16e jarige jongetje is en dat hij echt bestaat enn echt van haar houdt ? ze reageerde terug met '' Nou ik ben heel blij voor je maar uhmm.. vindt je het niet al te snel gaan ? ''  Eliska vondt haar Reactie helemaal ergens opslaan en reagerdee niet eens meer terug Wat een jaloerse hond zei eliska tegen der zelf ze is volgends mij jaloers !

Eliska kon niet wachten en trok al snel haar kleren uit en sprong in de douch.

zingend en neuriënd Stond ze onder de douch ze was zo vrolijk en blij en voelde zich er helemaal bij !

ze kleede zich snel aan, ze wou er Tip en Top eruit zien ! 

ze maakte haar helemaal op de tijd ging al heel snel voorbij ze trok snel der schoenen aan en ging de trap af naar beneden, Dag Mama ik ga snel een vriend van mij ontmoeten tot gauw !

voordat haar moeder haar mond kon open trekken om te vragen waar ze precies naartoe ging was ze al de deur uit,

zenuwachtig loopt Eliska haar straatje uit richting de Postjestraat  in de verte ziet ze Thomas naast een Blauw busje staan, Eliska haar hart bonkt in der keel ze wordt helemaal rood al snel komt ze steeds dichterbij Thomas groette eliska en gaf haar een knuffel en zei '' wat zie je der goed uit '' Eliska bleef maar blosen en kwam niet onder haar woorden uit ze liepen om het busje heen. Onvrwachts ging de achterkant van het busje open en greep een stevige kerel Eliska het busje in Thomas die er ook bij helpte Eliska weetnniet wat er precies gaande is ...

Eliska  .Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu