Canlarım hikayeyi taeminin bakış açısı olarak yapıcam ^^ bazılarınıda tabii :)
İyi okumalar ❤❤❤❤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Taemin:
Y
Yine sıkıcı bir gün ve okul. Ben Lee Taemin 19 yaşındayım içime kapanık ve.. Ve bir gaydım ve bu yüzden hep ezildim, hiç arkadaşım olmadı ve yok. Okulda bütün erkekler ve kızlar benimle dalga geçer, bende böyle olmak istemiyorum ama 16 yaşındayken en iyi arkadaşım yani kai'ye aşık olmuştum hergün onu bir sapık gibi izliyordum, ama o bir gay değildi o artık bir sanatçı ve beni unuttu ama hala onu seviyorum ve nefret ediyorum !
Saat 12.00
Okula gitmek için hazırlanıyordum üzerime beyaz bir tişört ve üzerine deri bir ceket altımada siyah bir pantalon. Her zamanki gibi yine herkes benimle dalga geçiyor bıktım !
"Bay gay taemin becer beni becer !! Hahahha" işte yine başlıyor, Onew okulun en zengini ve havalı çocuğudur herzaman benimle dalga geçer, herkes gibi.
"Yeter lan !" arkadan hiç tanımadığım bir ses geldi kime diyordu, banamı ? Onewemi ?
"Sen kimsin !" dedi onew beni bırakarıp sese doğru giderek
"Seni ilgilendirmez. Bu çocukla uğraşarak ne kazanıyorsunuz !" dedi yüzünü görebileceğim bir yere gelerek, hey ! Hey! Bu kai.
"Kai" dedim şaşkınca bakarak bana doğru yürüdü ve konuşmaya başladı
"Taemin. B-ben gerçekten çok üzgünüm seni bıraktım ve gittim ama uzun süredir seni arıyordum ve buldum. Lütfen beni affet " dedi önümde diz çökerek, ama o kadar kolay değil bir anda geliyor ve beni affet diyor ! Hayır.
"Git başımdan" dedim ve sınıfıma doğru yürümeye başladım
"Seni seviyorum !" diye bağırdı ve bu duyduğum şey ile yerimde dona kaldım ağzım açık bir şekilde kaiye döndüm
Devamı yakında.. :D