Bonusik

449 25 34
                                    

Gdy Harry umarł pojawiła się przed nim Śmierć, była ubrana na czarno i miała dużą błyszcząca srebrno-szaro kosę.

- Witaj Harry, tyś zawsze musisz przeżyć, ale dam ci rozkaz, który musisz zrobić.

- Nie zrobię nic co mi rozkażesz! Zwróć mnie do Lorda, bo chciałbym coś zrobić... - powiedział Harry.

- Aha Lol idź i rób co chcesz, ale masz wrócić przed dwudziestą! - odpowiedziała Śmierć

- Ok -

Pov:Harry

Jak wróciłem na posiadłość Lorda Voldemorta pierwsze co zrobiłem poszłem po jakieś nowe ciuchy.

Gdy się już przebrałem w zwykłą codzienna szatę podobną do śmierciożercy. Następnie poszedłem do sali, w której ujrzałem wszystkich Śmierciożerców ubranych w czarne jak smoła ubrania z maskami kości słoniowej, były białe.

Wszedłem jak do siebie podeszłem bo tronu Lorda, zepchnąłem go, a on się fochnął.

- Witajcie przyszedłem z krainy Śmierci i chce jedno powiedzieć dla mojej morderczyni.

Odkrzaknąłem i zrobiłem minę:
Podniosłem brwi, przymrużyłem oczy i podgryzłem wargę.

Niektórzy uważali, że wyglądałem seksownie.

-Ha bellatrix i co żyje!! I powiem to: Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesh - zawsze chciałem to zrobić - A teraz bajo jajo!

Zniknąłem i podszedłem do Śmierci, która mnie pochwaliła za śliczne SHEEESH i nazwała mnie... Harry Sheesher, i zostałem legendą w krainie Śmierci.

__________________________

Jak coś to tylko bonus dla jedynej w swoim rodzaju!!!

*wychodzi i szuka w swoich komentarza nazwy*

plody_com

Tak on* zaproponował* abym właśnie tak napisała

Pozdrawiam bardzo tych co czytali mój niby ,,one-shot,,

Pora zmienić nazwę książki i usunąć ten ,,one-shot,,

Bardzo pozdrawiam~💕

Sheesh co ja robię z własnym życiem xD

Pewna śmierć Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz