O gece çok kötü şeyler olmuştu. Voldemort gitmişti, ama geri dönebilirdi de.
Dumbledore tokalı ayakkabılarıyla Dursley'lerin sokağından geçerken Işıkemer'ini çıkarıp bütün sokak lambalarının ışığını kapattı. Ardından bir kediye baktı.
"Burada olacağınızı biliyordum Profesör McGonagall."
Kedi aniden bir kadına dönderek konuştu.
"İyi akşamlar Profesör Dumbledore. Sizce çocukları buraya bırakmak zorunda mıyız? Bütün gün onları izledim, bu kadar kötü mugglelar görmedim."
"Çocukların başka kimsesi yok. Onları büyücülere götüremeyiz. Voldemort orada oldukuklarını düşünecek."
"Peki sizce bu konuda Hagrid'e güvenmeli miyiz?"
"İnanın bana profesör, Hagrid'e canımı bile emanet ederim."
Havada uçan bir motorsiklet gelerek kondu. Gelen kişi dev bir adamdı.
"Profesör Dumbledore efendim, Profesör McGonagall. Çocukları getirdim. Küçük haylazlar, uyuyakaldılar."
Dumbledore çocukları alarak onlara baktı. Çocuklar belki de geçmişlerini tam olarak öğrenemeyeceklerdi.
Onları kapının önüne bırakarak üstlerine de bir mektup koydu. Geri dönerek Hagrid'e baktı. Ağlıyordu.
"Ah, yapma Hagrid! Hem bu kalıcı bir veda değil."
"İyi şanslar, Harry ve Laelia."
Dumbledore ışıkları geri döndürerek bir anda ortadan kayboldu, Hagrid motorsikletle uçtu ve McGonagall kediye dönüştü.
O gece herkes onlara kadeh kaldırıyorlardı, "Harry Potter ve Laelia Cooke'a" diyorlardı, "Sağ kalan çocuklara!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmiş İkizler ve Felsefe Taşı
FanfictionSeçilmiş İkizler Serisi 1 Aniden dev bir adamın evlerine gelmesiyle tüm hayatları değişti.