⌗ aktiflik
bizim için en önemli kural aktiflik. aktif olmanız çıkış yapmanız için şart. aksi taktirde çıkış yapamaz, atılırsınız.
⌗ saygı ve sevgi
kimseyi sevmek zorunda değilsiniz ama saygı duymak zorundasınız. dünya sizin etrafınızda dönmüyor. ayrıca ceolarla iletişimde üslubunuza dikkat edin. biz sizin asker arkadaşınız değiliz.
⌗ flood/etiket atmak
chate flood ve etiket atmak kesinlikle yasaktır. etiketi (ç)alan uyarı alacaktır.
⌗ ilişkiler
öncelikle sırf ship için geldiyseniz kuralları bölümünü boşuna okumuşsunuz demektir. kimse kimsenin ilişkisine karışamaz. lgbt'ye karışmıyoruz.
⌗ kavga,kaos
chatte kavga gürültü istemiyoruz. herkesle iyi anlaşmaya çalışın, anlaşamıyorsanız da konuşmayın.
⌗ ayrılmak
çıkış yaptıktan sonra ayrılamazsınız. şirket panosuna"ben alışamadım ayrılıyorum" yazmayın. alışamamanızın nedeni fazla aktif olamamanızdır. akitif olursanız kolayca alışırsınız.
⌗ tagram
tagram zorunlu, all tagram kabul edilir. tagramda intihar, içki, uyuşturucu vb. şeyler paylaşmayın.
⌗ yasaklar
1 hafta sevgili yasağınız var. hamilelik çıkış yapmadan önce yasak. intihar etmek zaten şirketten ayrılmak anlamına gelir. intihar yasak.
⌗ odalar
lütfen açtığımız odaları aktif olarak kullanın. sadece chatte sohbet etmeyin.
⌗ form
unutmayın ki hızlı değil doğru atılan form kabul edilecektir. hazır form atmak yasaktır. istenilen bilgiler ne eksik ne fazla olacak şekilde doldurun formu . gereksiz bilgi vermeyin.
⌗ ship
shipiniz tutmadıysa kavga çıkarmanın/kos çıkarmanıza gerek yok.
⌗ çıkış yapmak
çıkış yapmak için aktif olmanız gerekir, zamanınızın bir kısmını pratik odalarında geçirin, herkesle iyi geçinmeye çalışın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝ 𝑂𝑐𝑒𝑎𝑛 𝐶𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑦┊𝑀𝑎𝑖𝑛 𝐵𝑜𝑜𝑘 ❞
Paranormal✯ 𝙊𝙘𝙚𝙖𝙣 𝙈𝙖𝙞𝙣 𝘽𝙤𝙤𝙠 # 𝘼𝙗𝙤𝙪𝙩 # 𝙁𝙤𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨 # 𝙍𝙪𝙡𝙚𝙨 # 𝙁𝙤𝙧𝙢 # 𝘾𝙝𝙖𝙩 # 𝙋𝙧𝙞𝙫𝙖𝙩𝙚 𝙧𝙤𝙤𝙢𝙨 # 𝙁𝙧𝙚𝙚 𝙨𝙥𝙖𝙘𝙚𝙨