Κεφάλαιο 4ο

288 13 0
                                    

(Σήμερα ξύπνησα λίγο στραβά η μήνες πέρασαν σχετικά γρήγορα κάτι που δεν ήθελα και ήρθε η ώρα να πω αντίο στα παιδιά φυσικά και έκατσα έναν χρόνο τελείωσα εδώ την Β λυκείου και τώρα γυρνάω πίσω Ελλάδα αν και έχω ξεκινήσει ήδη εδώ την Γ λυκείου έχουμε Οκτώβριο και πάλι καλά με δέχτηκαν στο σχολείο πείρε πολύ καιρό για να απαντήσουν αλλά τελικά απάντησαν τώρα είμαι στο αεροπλάνο και φτάνω από λεπτό σε λεπτό Αθήνα.. Ο μπαμπάς μου μου έστειλε τον σοφέρ μου και άλλο ένα αμάξι για απλούς λόγους ο σοφέρ μου και ο σοφέρ του μπαμπά θα με πάνε για ΨΩΝΙΑΑΑΑΑ ο σοφέρ του μπαμπά μου απλά θα έχει στο αμάξι της βαλίτσες και της κούτες και μετά όλα όσα ψωνίσω φυσικά και κάποια θα τα φέρουν οι μεταφορείς αλλά οκευυυυ σιγά μωρέ...)

Σοφέρ1ος+2ος: Καλώς ήρθατε Δεσποίνης Βιολέτα
Βιο: Αγόρια μου μου λείψατε 🥺
Σοφέρ1ος: Είστε έτοιμη για ψώνια και περισσότερες αλλαγές;;;
Βίο-:Φυσικααα ο μπαμπάς πάλι καλά ήταν έτοιμος να παγώσει της πιστωτικές μου κάρτες με τα τόσα πράγματα που αγόρασα και που σίγουρα είναι στο δωμάτιο μου όπως ζήτησα σωστά;;
Σοφέρ2ος: Σωστά
Βίο: Λοιπόν επειδή έχουμε χρόνο Πάνο εσύ θα πας σπίτι θα αφήσεις τα πράγματα και όταν σε πάρω θα έρθεις εντάξει;
Σοφερ2ος: Μην ανησυχείτε θα θέλατε να πω στης καμαριέρες να τα βάλουν στο πλυντήριο ή στην ντουλάπα σας;
Βίο: Ναι θα κρίνουν από μόνες τους
Σοφέρ1ος: Που να σας πάω;;
Βίο:Έχω να κανονίσω λίγο τα χαρτιά της μεταγραφής ξανά στο μπουρδέλο οπότε πάμε

(Μετά από λίγα λεπτά φτάσαμε φυσικά και είχα αλλάξει περισσότερο γι'αυτό δεν με αναγνώρισαν εύκολα εκτός από την Δώρα που της έκλεισα το μάτι ο Άρης και οι άλλοι με κοίταζαν περίεργα λες και προσπαθούν να καταλάβουν γιατί κοίταξα εκεί δεν έδωσα σημασία και πήγα στο γραφείο κανόνισα τα χαρτιά απλά έπρεπε να πάω από την τάξη να βάλει μια υπογραφή η γραμματέας ναι κάνει μάθημα και συγκεκριμένα Οικονομικά επειδή έτυχε να λείπει η Ιωάννου χτυπάω την πόρτα άκου μετά από λίγο περάστε και η Πέτρου με κοίταζε περίεργα και έτσι της μίλησα μην ξεχάσω πως όλα τα λιγούρια είχαν τα μάτια τους πάνω μου η "αθώες" κοπελίτσες με κοίταζαν με ειρωνία θα στην κόψω την ειρωνία Μαριάνθη και οι νέα μου "παρέα" που έχει ενταχθεί καλά και η Δώρα με κοίταζαν και απορούσαν όπως και η Δώρα γτ είχαμε καιρό να μιλήσουμε)

Βίο: Εμ ναι επειδή βαριέμαι να λέω ποια είμαι πάρτε τα χαρτιά βάλτε υπογραφές γιατί έχουμε και δουλειές 😊

ChangesWhere stories live. Discover now