ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014
Ηταν η ημερα του αγιασμου .Πω ρε βαρεμαμρα αρχιζουν τα σχολεια,αρχιζουν οι σπαστικοι καθηγητες ,ομως αρχιζουν οι πλακες και οι καφεδες στο στεκι μας με το παρεακι.Καλα θυμαμαι και γελαω με τις πλακες που καναμε μεσα στην ταξη με την Αννα,Τατιανα,και την Κλειω καναμε τοσες τρελες. Μια φορα ειχαμε βρει στο ιντερνετ 40.000 πραγματα που πρεπει να κανεις πριν πεθανεις. Μζευτηκαμε στο σπιτι μου και γραφαμε ενα γραμμα η καθε μια και θα το ανοιγαμε σε 10 χρονια , η αλλη η τρελη η Κλειω λεει οτι οταν θα γινει διασημη θα διασχισει το Σινικο Τειχος μεσα σε 24 ωρες καλα την αγαπω.Τις πιο πολλες αναμνησεις τις εχω απο την κολλητη μου Τατιανα την γνωριζω απο το δημοτικο την ξερω και με ξερει τοσο καλα.Εχουμε γελασει τοσο πολυ σχεδον γελαμε καθε μερα απο 10 λεπτα τουλαχιστον.ΑΧ αναμνησεις ,τα θυμομασταν ολα αυτα μεσα στην ταξη ωσπου εφτασε η καθηγητρια και αρχισε να περνει παρουσιες.Καποια στιγμη χτυπαει η πορτα και μπαινει αυτος...
ΜΕΡΙΑ ΓΙΑΝΝΗ
Ειχα αργησει δεν ηθελα να παω στο καινουργιο σχολειο ,μια χαρα ημουνα στο ιδιωτικο ειχα τους φιλους μου το συγκροτιμα μου,τωρα τι του ηρθε του πατερα μου να παω σε δημοσιο για να μην με κακομαθουν λεει.Τελος παντων αρχισα να τρεχω για να προλαβω και να μην με κακοχαρακτηρισουν ως αργοπορημενο πρωτη ημερα.Το τμημα μου ειναι το Β3 στον τελευταιο οροφο.Τα παιδια εχουν μπει μεσα στην ταξη .Χτυπαω ευγενικα την πορτα και μπαινω μεσα...
YOU ARE READING
Η ΓΕΦΥΡΑ
RomanceΗ Ελενη ειναι μια ομορφη κοπελα που αντιπαθει τον Γιαννη τον καινουργιο μαθητη της ταξης συνχρονος ομως η κολλητη της Τατιανα ειναι ερωτευμενη με τον Γιαννη και η Ελενη σιγα σιγα τον ερωτευεται κεραυνοβολα .