-Ne yapıyorsun sen?
-Şey bu videoyu geçmişe göndereceğim. Sonumuz böyle olmamalı. Kaderimiz baştan yazılabilir.
-Sana inanacaklar mı? Bence deli olduğunu düşünecekler.
-Videoyu kendime yollayacağım. Bu işe yarayabilir.SENE 2047
MERHABA BEN OĞUZ. NE SAÇMALIYORUM AMINA KOYIM. KENİME KENDIMI TANITIYORUM.
NEYSE BAK BU VIDEOYU SANA OF SIKEYIM YA YANI KENDIME 2047 DEN YOLLUYORUM. BURDA İŞLER BOKA SARDI DOSTUM. BUNU SEN DEĞİŞTİRECEKSİN. BAK SANA ANLATIYORUM HERŞEYI. DÜNYA ÜLKELERI YIKILDI. AMERIKA İSRAIL RUSYA ÇIN HEPSI BITTI. DÜNYA ARTIK ŞIRKETLERIN ELINDE. ŞİRKETLERİN TEK İSTEDİĞİ DAHA ÇOK PARA. VE MANTIKLARI KAN ILE PARA KAZANMA. ŞIRKETLER 2025 YILINDA ÖN PLANA ÇIKMAYA BAŞLADI. JAPON MAFYALARI VE RUS MAFYALARI BIRLIK OLDU. RUS MAFYALARI SILAHLARINI JAPON MAFYALARI STRATEJILERINI ORTAYA KOYDU VE BIRLIK OLDULAR. DEV BI ŞIRKET KURDULAR. O KADAR BÜYÜDÜLER KI DEVLETLERE BORÇ VERMEYE BAŞLADILAR. EKONOMISI ÇÖKEN YUNANİSTANI ALDILAR. DAHA SONRA AVRUPA BİRLİĞİNE AÇILDILAR VE ORADAKI TEK BÜYÜK GÜÇ OLUP ALMANLARI PIYONLARI YAPTILAR. ARTIK ONLAR İÇİN ENGEL YOKTU. SÜREKLI BÜYÜDÜLER BÜYÜDÜLER HEP BÜYÜDÜLER. SONUÇ ORTADA. ÜLKELER ONLARIN YANINA YAKLAŞTI YAKLAŞAN ÜLKEYI SÖMÜRDÜLER. ASKERLERI TAMAMEN SILDILER DÜNYADAN. PARALI ASKERLIK GELDI. 17 YAŞINDASIN BILIYORUM ANLATTIKLARIM ÇOK SAÇMA. BEN 50 ME GELIYORUM. BENDE BU DALGADAN ETKILENDIM VE PARALI ASKER OLDUM. ŞIMDI ISE TEKMEYI YEDIM. SEN BU İŞ BAŞLAR BAŞLAMAZ ONLARA KATIL VE BU İŞİ BITIR. SANA GÜVENIYORUM. SEN BENSIN. BAŞARISIZ OLDUĞUN DÜŞÜNCESINI SIKTIR ET. SEN HARIKA BİRİSİN. AYRINTILARI YAZIYORUM. AKILLICA BI PLAN YAP. BUNU GELIP KENDIM YAPMAK ISTERDIM AMA FAZLA YAŞLIYIM. AYRICA BUNU SANA GÖNDERMEK IÇIN KENDIMI FEDA EDECEĞIM. GELECEKTE YENIDEN ÖLÜMÜ TATMAK ISTEMIYORSAN BU İŞİ TEK SEFERDE YAPARSIN DOSTUM.SENE 2015
-Yine geç kalcaz amına koyim acele et.
-Olum siktir be. Ne korkuyorsun. Sanki geç kaldık diye bizi atacaklar. Bize muhtaçlar lan. Buranın parası bizden geliyor.
-Hayranım aq bu rahatlığına. Hayat sana güzel.Sıradan bi hayatı olan ve ailesi okusun diye onca masraf yaptığı sıradan bi liseli bir yurtçu. Gizli Saklı sigarasını içen, matematiği asla yapamayan, ödev yapma özürlü, her sene bütünlemeye giden bir kişilik. Yani oda hepimiz gibi sıçan bi Mahkukat.
Hepimiz gibi kendini küçük Görüyor. Ama yinede içinde bir şeyler hissediyor. Bir arzu. Yönlendirilmesi gereken bir arzu. Falan filan işte bunlardan bahsetmeme gerek yok. Hepimizin hayatı işte.
10 dakika sonra yurda gelirler. Yunus ve oğuz. Yurt abisi Ahmet (standart cemaat muhabbetleri ve abileri) kapıyı Çoktan kitlemişti. Yunus kapıyı sarsar ve içinden mırıldanır. 'Orospu çocuğu. 5 dakika geç kitlesen öleceksin değil mı?' Oğuz zile basar. Ahmet 2 dakika sonra Kapıya gelir camdan bakar. Eliyle işaret eder ve geri döner. Oğuz 'Ulan Mala bak. Anahtarı alıp gelmez hiç bi zaman.'
Eline kocaman bi anahtar destesiyle gelir Ahmet. 5-10 dakika doğru Anahtarı arar. Oğuz ve yunus içinden öyle küfür ediyorlar ki. Hayal Gücünü zorlayan küfürler. Kapı açılır ve içeri hızla girer bizimkiler. Yurt müdürü onların içeri girmesiyle karşılarına dikilir. 'Bu gün yine geç kaldınız. Çok Şaşırtıcı.'
Yunus 'abi iğrenç bi espri anlayışın var. Lütfen azarla ne yapıyorsan yap çok yorgunuz.'
(Uzun boylu ve tüm yurtlarda olduğu gibi siyah Gömlek giyen ve kekeme olan kıvırcık ve kısa saçlı ve genelde ismi Abdullah olan yurt müdürü) Abdullah 'diliniz çok uzadı sizin haa. Hadi gidin nerdeydiniz falan demicem size cevap hazır zaten hadi.'
Oğuz piç smile'sini yapar ve odaya doğru giderler. Her Zamanki gibi oda yine leş gibi kokuyor ve ortalığı bok götürüyordu. Yunus camı açtı ve yatağa attı kendini. Oğuz üstünü değiştiriyordu. Tabikide yurdun üst değiştirmek için yaptığı iki dolap arasındaki paravanda değil. Tam o sırada abi gelir ve haydi namaza der. Oğuz'u öyle görür görmez kızar ve odadan çıkar bu sırada ikiside dolaplarına saklanır. Oğuzun kıçına bişey batar. Ne olduğuna bakar ve 'bu ne amına koyim.' Diye mırıldanır.
Açar ve mektubu okur. Bi şey anlamaz bu yüzden cd'yi izleyecektir. Akşam yurdun internet cafesinden bakacaktır. Resim vardır bi kaç tane. Bunlara bakar ve kendisi. 'Bu ne lan bunu ne zaman çektim ben?' Der. Kafasında deli sorular vardır. Bu sırada abi bi kaç kez gelir ve ışığı kapatıp gider.
Dolaplardan çıkar bizimkiler. Oğuz dosyayı gösterir. Resimleri gösterir ve birbirlerine bön bön bakarlar.
Ikiside bu günden sonra hayatlarının değişeceğinden habersizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARGAŞA
Science FictionDünya ülkeleri yıkılır şirketler dünyayı ele geçirir. Genç kahramanlarımıza gelecekten mesaj gelir ve hikayemiz başlar.