11.

44 7 13
                                    

İYİ OKUMALAR
       🦁🐱

Sabah

taehyung

Sabah uyandığımda jennie yoktu. Saate baktığımda 11.30 olduğunu gördüm. Üstümü giyip aşşağıya indim. Enfes yemek kokuları geliyodu. Mutfağa gittiğimde jennie bi yandan şarkı mırıldanıyo bi yandanda yemek yapıyodu. Kapının duvarına yaslanıp onu izlemeye başladım. Bir insan yemek yaparken bile nasıl bu kadar mükemmel olabilir?

Jennie yemek yaparken daha fazla dayanamayıp gittim ve arkasından sarıldım ona. Korkarak irkilmişti ve titremeye başlamıştı beni kai sanmıştı sanırım...

Tae; Benim güzelim. Korkma.

Jn; T-tae? Ödüm koptu.

derin nefes verdikten sonra bana döndü. Kalp atışları hızlanmıştı.

Jn; Bidaha böyle sessizni şekilde sarılma tamammı? Çok korkuttun beni.

Tae; Tamam prensesim.

Gözlerim sürekli dudaklarına kayıyodu. Bu onu rahatsız ediyomu bilmiyorum. Onu öpmemek için kendimi çok sıkıyodum. Jennie bana biraz yaklaşıp dudağımı öpmeye başladığında kalbimin yerinden çıkacağını hissettim. Ellerini boynumda birleştirmiş beni öpüyodu. Bi kaç saniye sonra karşılık vermeye başladım. Boyu bana yetişsin diye belinden tutup tezgaha oturttum. Jennie ilk defa beni bu kadar tutkulu öpüyodu. Biraz zaman sonra ondan ayrıldım.

Tae; Bunu bi sabah öpücüğü olarak kabul ediyorum güzelim.

Jn; Tabii.

diyip gülmeye başlamıştık.

Tae; Lisaya gelmeyeceğimizi söyledinmi?

Yüzü düşmüştü. Tanrım keşke sormasaydım. Sol gözünden akan yaşı fark edince kalkıp onu kendime çektim ve sarıldım. Başını göğsüme yaslamış ağlıyodu.

Tae;M-meleğim özür dilerim ben sormamam gerekirdi. Özür diler-

Jn; Özür dilemen gerek yok tae.

Jn; Hadi kahvaltı yapalım.

yüzü hala asıktı. Ama ben gönlünü nasıl alabileceğimi biliyorum.

kahvaltımızı bitirmiş salonda koltukta oturuyoduk. Birlikte film izliyoduk. Tabii ben filmi değil jennieyi izliyodum.  Saçını okşuyo onu kendime dahada yaslıyodum. Korkmaması için elimden geleni yapıyodum ama, o korkudan ölücek gibiydi. Kai yine gelicek diye ödü kopuyodu. Telefonumu alıp jennienin bu olaylar olmadan önceki en çok istediği şeyi sipariş ettim. Doğum taşı. Jennie  o kadar bahsetmiştiki bana bunlardan. Son olaylar olduğu için alamamışlardı. Sipariş ettim ve telefonumu kapattım.

20-25 dakika sonra kapı çakdığında jennie hemen bana döndü. Korku dolu gözlerle bana bakmaya başladı. Elimle yanağını okşayıp "sana süprizim var" dediğimde heyecanlanıp ayaklanmıştı. Gidip kapıyı açtım ve doğum taşlarını aldım. Hediye paketi yaptırmıştım. hediyeyi arkama saklayıp jennienin görmesini engellemiştim. Jennie heyecanla bana bakıyodu.

Jn; Ne aldın?? Ne aldınn?

Bebek gibi mutluydu.

Tae; Kapat gözlerini.

1 saniye beklemeden kapatmıştı.

Jn; Hadi ver artıkk.

Tae; Ellerini uzat.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Schizophrenic🎭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin