part 11

21 4 0
                                    

Jimin: " σε αγαπάω... "

Εσύ: " * σοκαρισμένη * Τ-τι? "

Jimin: " Σε αγαπάω Ara... " δεν περίμενα ότι το είπε μπροστά μου. Σταμάτησα την αγκαλιά και τον κοίταξα, πήγα αργά πιο κοντά και τον φίλησα. Ξαφνιάστηκε στην αρχή αλλά ανταπέδωσε " * τραβήχτηκε * το εννοείς? Τ-το φ-φιλι... "

Εσύ: " φυσικά " χαμογέλασες. Κοίταξα το ρολόι μου και ήταν είδη 10 το βράδυ, κοίταξα τον Jimin με λυπημένο πρόσωπο " συγγνώμη oppa πρέπει να φύγω " φούσκωσες τα χείλη σου

Jimin: " oppa? * κοκκίνησε * αγάπη μου θα σε δω αύριο στο σχολείο " φίλησε τα χείλη σου

Εσύ: " ναι oppa " χαμογέλασες γλυκά. Μετά από αυτό και οι 2 μαζί πήγατε κάτω όταν φτάνουμε όλα τα παιδιά ήταν σε σοκ, Ρωτώ αθώα " γιατί έχετε όλοι αυτήν την φάτσα? "

Taehyung: " ε-εσείς- εσείς οι 2 β-β-βγαινετε? "

Jimin: " ναι " χαμογελοντας

Εσύ: " λοιπόν... Μωρό μου πρέπει να φύγω " τον φίλησες και έφυγες

Jimin POV

Jungkook: " είσαι σίγουρος hyung ότι σε αγαπάει? εννοώ hyung όλοι ξέρουμε ότι είναι ψυχοπαθής είναι επίσης ένα playgirl "

Jimin: " Είμαι βέβαιος και δεν την αποκαλώ ακόμη και αν είναι αλήθεια, την αγαπώ και πάντα θα το κάνω " έφυγε

Ara POV

Εσύ: " omg * γέλασες * το πλάνο μου πάει καλά!!! Χαχαχαχα δεν μπορώ να περιμένω μέχρι την επόμενη κίνησή μου! * Κοίταξα τριγύρω * δεν έβαλαν κοριούς στο αυτοκίνητό μου σωστά? Ah whatever * ξε φύσηξες * αλλά δεν μπορώ να περιμένω περισσότερο, πρέπει να το κάνω το συντομότερο δυνατόν! Αν δεν το κάνω τα αγόρια θα με αναφέρουν στην αστυνομία huh! Νομίζουν ότι είμαι ανόητη? Νόμιζαν ότι δεν θα τους έβλεπα στο άσυλο? Tch! " Περπατούσα για να πάρω καθαρό αέρα όταν ξαφνικά βρισκόμουν στην κόλαση μου, το άσυλο... τότε βρήκα τον taehyung και τον jimin να μπαίνουν μέσα " ahhhh οπότε θέλουν να βρουν πράγματα για την ζωή μου, το απόρρητό μου, την οικογένειά μου και τα πάντα χαζοί! Τέλος πάντων εσείς οι 7 είστε τα θύματα μου τώρα, αλλά αυτός ο κοντός θα πεθάνει πρώτος!! " Έφυγα από το μέρος " είναι ακόμα φρέσκο ​​στη μνήμη μου ... τώρα δεν έχω να κάνω τίποτα... Oh yeah ξέχασα έχω να τους σκοτώσω πάμεεεε!!! " επιτάχυνα "* έκατσα πίσω στον καναπέ * omg είμαι τόσο κουρασμένη! ευχαριστώ θεέ Έχω συνηθίσει σε αυτήν την κατάσταση... Ωχ, η κραυγή τους πόνεσε το αυτί μου! * Πήρα ωτοασπίδες * τώρα οι red velvet έφυγαν... Η δουλειά μου έγινε ευκολότερη. πρέπει να το κάνω αύριο ή... Hmm oh yeah Πρέπει να της πληρώσω αύριο σήμερα είναι Δευτέρα και αύριο είναι Τρίτη... Έτσι αποφάσισα την επόμενη εβδομάδα... Δεν μπορώ να κάνω τα πάντα σε μία εβδομάδα! οπότε πρέπει να ξεφύγω για να κοιμηθώ, είμαι σαν μια μαφία χαχαχα wtf Ara είσαι τρελή αλλά είμαι τρελή χαχαχαχα! " Αργά-αργά έπεσα για ύπνο.

??? POV

Είμαι εδώ τώρα, στέκομαι μπροστα από το αστυνομικό τμήμα. Θα τελειώσω και θα επιστρέψει στο μέρος που της αξίζει, κατευθύνομαι μέσα στο κτίριο.

???: " * κατευθύνομαι προς τον πάγκο * με συγχωρείτε κυρία είμαι εδώ για να κανω αναφορά "

Υπεύθυνος υποδοχής: " ναι κύριε όνομα παρακαλώ? "

???: " είναι Kim ******* "

Υπεύθυνος αποδοχής: " okay πείτε μου την αναφορά σας "

???: " Είναι με βάση την... Lee Ara... "

Ara POV 4 μέρες μετά

Περπατούσα στο διάδρομο, λοιπόν... δεν μπήκα στο μάθημα οπότε... yeah αλλά δεν έχω δει τον Jimin σήμερα το πρωί, ξαφνικά ακούω κάτι σαν κάποιος να χτυπάει στο ντουλάπι κάτι τέτοιο, Κοιτάζω και τα μάτια μου βούρκωσαν. Είδα τον Jimin... να φιλάει άλλη κοπέλα

Jimin: " * την έσπρωξε μακριά * A-ara δεν είναι αυτό που φαίνεται! "

Εσύ: " σκάσε γαμημένε απατεώνα!!! " Έτρεξα μακριά του " fuhhh ήταν τόσο κοντά * έδιωξα τα δάκρυα * aishhh Απλώς συνειδητοποιώ... Πόσο καλή ηθοποιός είμαι * γέλασες * λοιπόν Ara ποιος δεν το κάνει- "

???: " το ήξερα! Δεν αγαπάς τον Jimin hyung απλά τον χρησιμοποιούσες για τα λεφτά σωστά? Τι πόρνη "γύρισα και δεν ήμουνα έκπληκτη... Ήταν ο Jungkook και ο Taehyung * φαίνεται να με ακολούθησαν *

Εσύ: " Δεν είμαι πόρνη... Λοιπόν έχω τους δικούς μου λόγους το οποίο εσείς δεν χρειάζεται να ξέρετε " Κρύος τόνος

Taehyung: " * έκλεισε την εγγραφή * Έλα και πες μας...ή πρέπει να αναγκαστούμε με πολύ σκληρό τρόπο "

Εσύ: " δεν είναι κάτι είναι απλά... "

Jimin POV

Περπατούσα στον διάδρομο ενώ η στεναχώρια κυριαρχούσε τα μάτια μου. Περπατούσα σαν ζόμπι * τώρα θα με μισεί * ξαφνιάστηκα όταν άκουσα Taekook να ουρλιάζει το όνομά μου

Jimin: " τι θέλετε εσείς οι δύο? " Με στενάχωρο τόνο

Taehyung: " έχουμε κάτι για σένα, άκουσε αυτό πρέπει να είσαι θυμωμένος ή να μετανιώσεις αν στεναχωριέσαι θα σε χτυπήσω " τότε βάλε να παίζει η εγγραφή φωνής, είναι η συνομιλία μεταξύ εκείνων και της Aras. Όταν το άκουσα τα συναισθήματά μου ήταν αναμειγμένα με θυμό, λείπει και οργή, Έσφιξα τη γροθιά μου. Lee Ara Είμαι σίγουρος ότι θα... Μετανιώσεις...

~ Συνεχίζεται ~

bad boy fall in love with crazy bad girlWhere stories live. Discover now