Jenkook

14.3K 56 15
                                    

Kalçalarımı ortaya çıkarmak için, mini eteğimi biraz daha yukarı çekmeye çalıştım. Diğer kızların iğrenircesine bakışlarını umursamıyordum. İstediğim şeyi almak istiyorsam, bunu yapmak zorundaydım.

Elimdeki kahve tepsisi ile "Jeon Jungkook." yazılı kapının önünde durup derin bir nefes aldım. Pekâlâ, bu sandığımdan zor olacaktı sanırım.

İki kere tıklattıktan sonra gelen ses ile kapının kulpunu yavaşça indirdim. Tanrım.. Görüntüsü beni çıldırtıyordu.

"İstediğiniz gibi, bol sütlü."

Önüne bırakacakken, titreyen ellerim yüzünden üstüne dökülmüştü.

Sikeyim, lanet olsun!

Elim ayağıma dolaşırken onun bağırışı ile daha da panik yaptım. Aklıma gelen şey ile duraksadım... Neden krizi fırsata çevirmiyordum?

Pantolonun üstünden hafifçe penisini sıkarken, kulağıma hoş bir inilti bırakmıştı. Daha sonra da elini başıma götürdü.

Hızlıca fermuarını açıp karşımdaki leziz şeyi ağzıma aldım, deli gibi emiyordum. Tanrım, günlerdir bu anı bekliyordum. Tabii ki tadını çıkartacaktım.

"Sen.. İşini bilen bir fahişesin, Jennie."

Sırıtıp penisinin ucuna bir öpücük kondurdum. Onu içimde istiyordum.

Kucağına çıkıp ellerimi göğsüne koydum. Kafamı boynuna gömüp, orada kendime ait izler bırakmaya çalışırken kulak mememi emmeye başlamıştı.

Yavaş bir şekilde kendimi penisine sürtüyordum.

Sıkılmış olacak ki, beni masasına oturtup bacaklarımı açtı, belini de bacak aramı kapatmamam için öne itmişti.

Üzerimdeki kıyafetlerden kurtulduğumda, ona özel giydiğim iç çamaşırlarım ortaya çıkmıştı.

"Görüyor musun Jungkook... Beni becermen için nasıl uğraştığımı?"

Gözlerine baktığımda o karanlığı gördüm. Şu dakikadan sonra kaçışım yoktu. Kaçmak isteyen de yoktu aslında.

Sutyenimi çıkarıp elleriyle göğüslerimi yoğurmaya başladı, her hareketi daha da ıslanmama sebep oluyordu.

"Onları ağzına al, lütfen."

Seks sırasında dilini hissetmek kötü bir istek değildi.

Meme ucumu bir bebek misali emmeye başladığında kendimi ona ittim.

Bu his, dayanılmazdı.

Göğüslerimden ayrıldığında, vajinama doğru ilerlemeye başladı. İşte eğlence tam anlamıyla şimdi başlıyordu.

İşaret parmağını külodumun üstünden vajinama sürttü, okşuyordu.

Külodumu ani bir hareket ile sertçe yırttığında sıçradım. Üzerimde bana sahipmiş gibi davranması hoşuma gidiyordu.

İki parmağını içime gönderdiğinde canım acımamıştı fakat verdiği zevk inlememe sebep olmuştu.

Fazla dar değildim, dün gece kendimi onu düşünerek tatmin etmiştim.
Doyumsuzdum, bunu saklayamazdım.

Parmaklarını çıkardığında elindeki ıslaklık ile gülümsedi. Normal bir gülümseme değildi bu, alay vardı.

"Demek şimdiden bu kadar ıslandın. Yürüyemeyecek hâle gelene kadar o deliğini sikeceğim."

Kahkaha attım.

"Jeon, ihtiyacım olan şey tam olarak bu. Yürüyemeyecek hâle gelene kadar deliğimi sikmen."

Yakasından tutup onu kendime çektim ve hızlıca dudaklarına yapıştım. Fazlasıyla kirli bir öpüşmeydi. Dillerimiz aktifti.

Nefessiz kaldığımızda ayrıldı. Vajinama bir tokat attı. Ağzımdan küçük bir bağırış çıktı.

Boxerını çıkarıp vajinama konumlandırdı. Girişime sürtüyordu. O, taptığım aletini içime göndermiyordu.

"Uhm... Hadi Jeon.."

Farklı bir tonla söylemiştim, dediği gibi işimi biliyordum.

İçime girip, beni serçte becermeye başladı. Uçtuğumu hissediyordum.

"Sonsuza dek sürtüğün olmak istiyorum!"

Susmamı istercesine göğsüme tokat attı.

"Kes sesini."

Parmaklarını ağzıma getirdi. Hemen yalamaya başladım.

"Eve gidelim."

*************

Odasına giriş yaptığımızda hâlâ kucağındaydım. Yatağına nazikçe bıraktı beni.

Birkaç saat daha seviştik. Sanırım yorulmuştu. Fakat ben yorulmamıştım, aksine daha fazlasını bile istiyordum. Ama bununla yetinmeliydim sanırım.

"Deliğin iyi sarıyor."

Elini vajinama götürüp yavaşça okşamaya başladı. Vajinam, eline tam oturuyordu.

Güldüm.

"Sadece senin aletini saracak."

O da güldü. Hâlâ okşamaya devam ediyordu.

Penisini alıp girişime sürttüm.

"Hiçbir zaman yetinmeyeceksin, değil mi?"

Sırıtırken cevapladım.

"Aynen öyle."

Yanına yatıp penisini içime soktum. Bu şekilde uyumak istiyordum.

"Böyle uyuyalım olur mu? Seni hissederek uyumak istiyorum."

Kalçalarımdan tutup beni kendine çekti. Böylelikle daha derinlerimde hissediyordum onu.

"Sen nasıl istersen."

İSTEKLERİNİZ VARSA YAZIN!

Kpop smut shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin