1

149 28 41
                                    

Butmite yeni shipim olduğu için bundan sonra bu kitaba çok özen göstereceğim. Sık sık bölümler gelecek pskwşfkwoqkxb

Seul'de sıradan bir gündü. İşe gidecekler erkenden kalkmış, arabalarına binmişlerdi. İnsanlar sıkıcı hayatlarına son gaz devam ediyorlardı.

Ama hayır...

O gün sıradan bir gün değildi.

Saatler 12.00'ı gösterirken A.R.M.Y'ler panik halindeydi. Stream kasmak için hazırlanıyorlardı.

Kimileri telefonlarını açmış, kimileri ebeveynlerinin telefonunu almış, kimileri bilgisayarlarını açmaya çalışıyordu.

Kısacası, o gün bir rekor daha kırılacaktı...

~~~~~~~~~~~~~~~~

Dynamite gergindi. Yeni şarkı geleceği haberini haftalar önce alan hayranlar, Dynamite rekorunu kırmak için hazırlanmaya başlamışlardı.

Dynamite bundan korkuyordu. Spring Day ile yeterince çatışmıştı. Spring Day listelerin hep başındaydı. Yenilmez bir şarkıydı. Bir de yeni gelen şarkı ile uğraşmak istemiyordu Dynamite.

Ama yapabileceği hiçbir şey yoktu. Hayranlar onu unutmuştu.

Dynamite, BTS'in büyük rekorlar kırdığı ilk şarkı denilebilirdi. Saatler içerisinde milyonlarca kez izlenmişti ve rekor kırmıştı. Hayranlar uzun bir süre bununla övünmüşlerdi. Belki bu yüzden Dynamite'ı unutmazlardı.

Dynamite kendini bu şekilde avutsa bile gerçeği biliyordu. Yeni gelen şarkı Dynamite'ı ezip geçecekti.

Dynamite kendini bu gerçeğe hazırlamıştı. Şimdi tek yapması gereken yeni şarkıyı beklemekti...

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saatler 13.00'ı gösterdiğinde Butter nihayet gelmişti. Dynamite klibe izlenme kazandırmak istemiyordu fakat klibi ve şarkıyı çok merak etmişti.

Klibi açıp izleyen dynamite bir an ağlayacak gibi oldu. Üyelerin yeni görüntüleri, klibin hem dark hem rengarenk konsepti, şarkının güzelliği. Dynamite Butter'ın güzelliğini kıskanmıştı.

Dynamite, Butter kadar güzel değildi. Evet, çok ses getirmişti ama bu güzelliğinden kaynaklanmıyordu. Bu A.R.M.Y'nin BTS'e vermek istediği hediyeden kaynaklanıyordu.

Dynamite, saatler boyunca Butter'ın izlenmelerini takip etti.

Butter, Dynamite'ın birçok rekorunu kırmıştı.

Sırf izlenmeleri görmek için A.R.M.Y'ler ile sabahlayan Dynamite, 24 saat sonunda Butter'ın kendisini geçtiğini gördü.

Daha fazla dayanamayan Dynamite, telefonunu kapattı ve yatmaya hazırlandı.

Yarın yeni bir gün olacaktı. Dynamite, uyumadan önce her şeyin bir rüya olmasını diledi.

Bir kabus...

Bu bölüm kısa oldu çünkü hemen yazıp bugün yayınlamak istedim. Hergün bölüm atmayı planlıyorum çünkü çok hoşuma gitti bu ship. Hatalarım varsa affedin💜

GET İT, LET İT ROLL🥞

GET İT, LET İT ROLL🥞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love Is A Song| BUTMİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin