Dark night

9 1 1
                                    

Kdysi dávno nebyly malé smečky vlků jako dnes, ale dvě velké smečky. Hnědá vlčice Tara byla vůdkyně Ledové smečky. Byla laskavá, upřímná a spravedlivá. Zrzavá vlčice jménem Nira vedla Rudou smečku. Naopak od Tary byla  lstivá, prolhaná a nemilosrdná. Jednoho dne Nira vyhlásila Ledové smečce válku, která trvala dny i noci až se nakonec Niře podařilo zabít Taru.

,,Sestřiii...Tento příběh známe všichni nazpaměť". Přerušilo vypravěče zlaté vlče bez přední levé packy.

,,Jop. Navíc tyto příběhy jsou pro mrňta." Promluvilo sněhově bílé vlče.

Malá, černá vlčice jen protočí očima. ,,Ale ještě jsem neskončila!"

,,Vlci Rudého klanu se spojí s Ledovou smečkou a Niru zabijou. Konec." ,,Vždy ten příběh zkazíte.",,Děje se něco štěňata?",, Brácha a ségra zase zkazili moje vyprávění.",, Mami já mám hlad. Kde jsou s tím jídlem?",,Nebojte, tatínek se zbytkem smečky budou určitě brzy zpět.",, Naše smečka se skádá jen ze čtyř dospělích vlků.",,To jo, ale jednoho dne.... Šedo-bílou vlčici najednou přeruší cizí, o dost větší smečka a v čele největší, tmavě hnědá vlčice s obří jizvou přes oko.,,Zdravím.",,Kdo jste?! A co tu chcete?!" Já jsem Scar soul a toto je moje Půlnoční smečka. Potřebujeme nové válečníky. Navíc zrovna pro vaší SMEČKU to může být zlatá nabídka. Být ve větší smečce je lepší jak pro čtyřidospělé, tak i pro tyto tři vlčata.",,Naše smečka je sice malá, ale máme se dobře!",, Nevypadá to tak. Dávám vám poslední šanci...",, Nabídka pěkná, ale my se obejdeme i bez vás." Scar mírně vycení zuby a zavrčí.,,Mamíí...my se bojíme." Matka se ohlédne na svá mláďata, která se k sobě krčí strachy.,,Nebojte zlatíčka, vše bude v pořádku." Scar soul využije její nepozornosti, skočí na ní a zakousne jí. Vlčátka začnou utíkat pryč. Tři vlci se za nimi rozběhnou. První vlk chytí zlaté mládě, druhý bílé štěně a třetí se snaží chytit černé štěně.,, NENECHTE JI UTÉCT!!!" Další dva vlci se rozeběhnou a jdou po štěněti. Vlčice běží už docela dlouho a začíná být unavená a vlci jen tak tak za ní bez náznaku únavy. Uprostřed cesty leží dutá kláda kterou malá vlčice proběhne a jeden z vlků se v kládě zasekne. Další dva ale furt za ní běží. Doběhnou až na okraj útesu. Vlčice se jen tak tak zastaví na okraji a když se otočí, dva vlci se pomalu plíží. Jeden z vlků skočí, ale bohužel pro něj skok je až moc velký a spadne z útesu.,,DRÁPE!!!" Zařve třetí vlk(vlčice), která je velmi šokovaná. Toho štěně využije a proběhne jí přímo pod nohama. Vlčice se vzpamatuje a začne jí opět pronásledovat. Mládě běží jak nejrychleji může, ale zastaví se před rozbouřenou řekou. Rozhodne se, že poběží do prava, ale najednou jí někdo přimáčkne packou.,,Kdybych neměla nařízeno, že tě mám přivést živou, tak tě zabiju kvůli Drápovi, ale nemůžu...Vlčice se chystá vzít štěně do tlamy a odejít, ale najednou do ní někdo strčí a ona spadne do řeky.,,Jsi v pořádku?" Štěně se beze slova krčí strachy.,,Nemusíš se mě bát, nejsem jedna z nich. Já jsem Shade a ty?",,J-já...já...n-nemám jméno...",, ahaaa takže smečkový vlk.",, Takže ty jsi vlk samotář, že?...",,Jo.",,Ale to musí být těžké žít sama ne?",,No...někdy to je velmi těžké, ale někdy to je lepší než ve smečce.",,Proč?? Vždyť smečka vždy pomůže.",, Tak to vaše smečka asi bude dobrá." Štěněti se vhrnou slzy do očí.,, Já už nemám smečku. Máma a sourozenci možná i zbytek...jsou...pryč.",,Aha...omlouvám se...",,...To je dobrý..." Shade skloní hlavu.,, Ehh...hej můžeš jít se mnou jestli chceš." Vážně?...No...T-tak jo a kam vlastně půjdeme?",,Půjdeme do světa. Nemám stálý domov." Shade Jde do prava podél řeky. Na chvíli se zastaví a otočí se na štěně.,,Jdeš?" Vlče začne následovat Shade.,, Jen ti musíme vymyslet jméno." Jméno? Teď? Proč?",, Protože teď už nejsi ve smečce a já ti nebudu říkat vlče. Co třeba...Midnight?",,Takto se jmenovala vlčice v naší smečce.",,Hmm....Co třeba...Luna?",,Emm...ne to se mi moc nelíbí.",,Dobře. A co třeba...Dark night?",,Dark night?...Tak jo. A co jídlo? Nevím jak ty, ale mám hlad." Shade hvedne hlavu a po chvíli vycítí srnu.,, Za mnou." Za chvilku dojdou k osamělé srnce, která se pase.,, Zůstaň tu a sleduj mě." Shade se začne k srně plížit z leva. Najednou na nic netušící kořist skočí, zakousne ji a pustí jí až když se přestane hýbat. Dark night s radostí přiběhne.,, Diky moc! Umírám hlady!" Obě se pustí do jídla. Po jídle  Shade něco ucítí. Z poza stromů se vynoří  Scar soul a několik dalších vlků, kteří Shade a Dark obklíčí. Scar začne okolo dvou vlčic pomalu kroužit a začne k nim mluvit klidným, ledovým a záludným hlasem.,, Ráda tě zase vidím maličká." Dark se schovává za Shade.,,Ale no tak, nemusíš se mě bát. Neblížím ti, ani tvým sourozencům nic není.",,Nechte nás jít.",,No...ty jít můžeš, jen nám dej to štěně.",,K čemu vám vůbec bude?",,Potřebujeme mladá štěňata, abychom z nich udělali výborné válečníky. Přemýšlej o tom malá, budou tě učit ti nejlepší z nejlepších a ty můžeš být ještě lepší. Budeš mít pohodlný pelech, budeš v teple, mohla bych zařídit aby na tebe byli všichni hodní. S naší smečkou budeš mít vše na co si jen vzpomeneš, ale co dokážou jen dvě vlčice? Bude vám zima, nebudete mít kde spát a nedokážete téměř nic. Ve dvou toho moc neulovíte a pak budete hladovět." Scar soul se zastaví přímo před Dark night, skloní hlavu a záludně se usměje.,,Přidej se k nám. Budeš mít perfektní život.",, LŽEŠ!!!" Scar nepřátelsky zavrčí.,, To štěně k vám nechce, tak jí nenuťte!",, Jí chci živou, tebe můžu zabít!" Malátný vlk, který byl uvězněv v kládě upoutal Shadinu pozornost. Vezme Dark night do tlamy, skočí na malátého vlka a co nejrychleji běží pryč.,, NE ŽE OPĚT UTEČE VY IDIOTI!!!" Vlci jsou jen tak tak za Shade a chňapou po ní. Před nimi je hluboká řeka a spadlý strom jako most. Shade skočí na ten strom, ale omylem uklouzne a spadne do vody přičemž pustí Dark night. Půlnoční smečka se zastaví před řekou a hneděj na hladinu vody. Dark se snaží vyplavat na hladinu, ale Shade ji opět chytí a plave s ní po proudu řeky. Po chvíli čekání co se stane to smečka vzdá a jdou zpět. Shade s Dark vyplavou zpět na hladinu a snažejí se popadnout dech.,, No......Vypadá to, že....tu pro tebe...není...bezpečno...",, Heh......Jo...to teda...není, ale kam...půjdem?...",,Už jsem ti to...říkala......Půjdeme...do světa......Tak pojď." Obě se zvednou a jdou dál, pryč z lesa.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 24, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vlčí Cesta DomůKde žijí příběhy. Začni objevovat