Minho Jisung'u winx izlerken izleme hayalleriyle evine doğru ilerliyordu. Giderken en sevdiği atıştırmalıklardan almayı da unutmamıştı. Jisung'u mutlu etmeyi seviyordu.
Kapıyı yüzündeki kocaman gülümseme ile çalarken Jisung bu anı bekliyormuş gibi hızlıca kapıyı açtı.
Sevgilisini görmenin mutluluğuyla hızlıca sarıldığında Minho kollarını Jisung'un beline doladı.
"Seni bu kadar özlemem normal değil." Jisung konuşarak geri çekildiğinde Minho eskiden kendisi için dokunması uçuk bir hayal olan yanaklarını sıkmaya başladı. "Minho gibi bir sevgilin varsa özlersin."
Jisung ciddi bir şey söyleyeceğini düşünürken duyduğu ile göz devirmiş ve içeri geçmişti.
Minho da peşinden giderken Jisung boğazını temizledi. "Sana bir şey soracağım Minho."
Minho da Jisung'un yanına otururken cevapladı. "Söyle güzelim."
"Shifting hayalin neydi bana doğruyu söyle?" Hızlıca konuştuğunda Minho'nun gülen yüzü ciddileşti.
"Bebeğim nereden geldi şimdi bu aklına.."
"Hayır Minho bilmek istiyorum." Jisung yanaklarını şişirerek konuştuğunda Minho elbet bir gün salak arkadaşlarının pot kıracağını bildiği için erkenden kendisi söylemeye karar verdi."
"Showerxes."
Bakışları Jisung hariç her yeri turluyorken Jisung anlamamıştı. "O da ne demek?"
Minho sessiz kaldığında Jisung biraz daha düşünmüş ve aklına gelmesiyle ne kadar zeki olduğunu düşünürken kendiyle gurur duyan sesiyle konuştu.
"Haaa sen duş seksi diyorsun." Koluyla Minho'ya hafifçe vurduğunda Minho şaşkınca Jisung'a baktı.
"Kızmadın mı?"
"Kızdım." Jisung ciddi bir şekilde söyleyip koltuktan kalktı ve ilerlemeye başladı. Minho'nun gözleri dolarken peşinden ilerledi. "Bebeğim lütfen o an öylesine aklıma gelmiş bir şeydi ciddi düşünmedim istersen bu konuları bile açmam."
Jisung banyoya girdiğinde kendi de onunla birlikte girdi. Banyoda gözlerini gezdirirken Jisung tekrar konuştu. "Kızdım ama bunu daha önce söylemediğin için."
"Ne?"
Minho hala şaşkınlığını üstünden atamazken Jisung dudaklarını birleştirdi. Üst dudağını dudakları arasında hapsederken Minho'yu omuzlarından yavaşça ittirerek geri geri adımlamasını sağladı.
Duşa kabinin önüne geldiklerinde dudaklarını ayırmak zorunda kalmışlardı.
"Cidden yapacak mıyız?" Minho çekingen bir tavırla sorduğunda Jisung kabinin içini inceledi. "Rahat hareket etmemiz için beni kucağına alman gerekecek."Minho Jisung'un dediğiyle kabine bakmış ardından gülümseyerek soyunmaya başlamıştı. Jisung da onun soyunmasıyla birlikte üstündekileri çıkartırken çıplak kalmış bedenleriyle kabine girdiler.
Jisung suyu ılık derecede açarken bu sefer öpüşmeyi başlatan Minho olmuştu. Akan suyun altında öpüşmeyi sürdürürken birbirine değen erkeklikleri ikisinden de kısık bir inleme çıkardı. "Acele etsem senin için sorun olur mu Jisung?" Fısıltılı bir tonda konuştuğunda Jisung'da daha fazla bekleyemeyeceğini düşünerek kollarını boynuna sararak destek aldı. Minho onu bacaklarından tutup kaldırdığında Jisung kollarını daha sıkı sardı.
Minho Jisung'u hazırlaması gerektiğini düşünerek tek eliyle Jisung'u tutarken diğer eliyle şampuanı aldı ve Jisung'a verdi.
Jisung garipseyerek bakarken Minho konuştu. "Ne bakıyorsun Jisung parmaklarımı ağzına mı sokayım?" Jisung buna göz devirerek "Aman iyi." demiş ve Minho'nun uzattığı parmaklara şampuanı dökmüştü.
Jisung'u hazırlamadan önce son bir kez kontrol amaçlı sordu. "Hazır mısın?"
"Hazır değilsem ne fark edecek Minho-" Minho lafını bitirmesini beklemeden iki parmağını içine gönderdiğinde Jisung irkilerek inledi. "Sen gerçekten orospu çocuğusun."
"Biliyorum." Minho ona küçük bir sırıtma vererek içindeki parmaklarını hareket ettirmeye başladı. Jisung acıyla ve yavaş yavaş kendini göstermeye başlayan zevk ile başını duvara yaslarken Minho açılan boynuna yönelmiş ve iz kalacak şekilde öpücüklerini bırakmaya başlamıştı.
"Parmakların yeterli gelmiyor."
Jisung ağlamaklı bir sesle konuştuğunda Minho "Haşmetliyi kullanma vakti o zaman." diyerek yan bir sırıtışla cevap verdi.
"Ha ha ne demezsin. 15 cmlik haşmetli." Jisung'un dediği ile Minho'nun bakışları bacak arasına kaydı. "Niye öyle diyorsun şimdi. Ben ve 15 cmlik Minho çok kırıldı.
"Neyseki ben bir Seungmin değilim hmm?"
Minho buna gülerken konuştu. "Seungmin'den bazen çok korkuyorum."
"Dediklerinde ciddi mi?" Jisung seks yaptıklarını unutup muhabbete dalarken sordu.
"Hmm şöyle söyleyeyim. Ben ve 15 cmliğimi görseydi tüm isteği gider ve beni yatakta tek bırakırdı."
"Oha."
Minho cevap olarak sadece omuz silkmiş ve Jisung'un içine girmişti. "Çüş hayvan haber versene."
Minho yavaş yavaş gelgitlerine başladığında cevapladı. "Küfür ederken ayrı bir ateşlisin hrr."
"Manyak mısın Minho tüm libidomu düşürdün şu an."
Minho kucağındaki bedeni daha sıkı tutabilmek için zıplatmış ve duvara daha çok yaslarken hareketlerini hızlandırmıştı.
Jisung'un inlemeleri hareketlerle birlikte devam ederken Minho'nun dudaklarına asıldı. Minho Jisung'un dudaklarını kabul ederken Jisung'un bacaklarının titrediğini hissetti. "Minho geleceğim."
Minho içindeki hareketlerini hızlandırırken Jisung dokunulmaya gerek kalmadan boşalmış, onun ardından da Minho gelirken Jisung içinde hissettiği sıcaklıkla başını inleyerek Minho'nun boyun girintisine yerleştirmişti.
"Hayatımın en iyi seksiydi." Minho nefes nefese konuştuğunda Jisung kaşlarını çatarak başını kaldırdı. "Daha önce aç kere seviştin?"
Minho kırdığı potla şaşkınca Jisung'a bakıyorken Jisung tekrar başını Minho'nun boynuna yerleştirdi. "Şimdi yorgunum bu konuşmaya daha sonra devam edeceğiz."
"Sıçtım değil mi?"
"Evet."
Umarım seversiniz~♡
Böyle bir ficte normal bir smut beklemiyordunuz değil mi kskksospsmsaqo texting farkındayım ama çok minsung yazasım geldi dayanamadım-
Dünyanın en saçma smutu olabilir-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting | skz
Fanfic[Texting] Darkbin: sevdiceğimle bari shiftingde sevişebileyim [minsung, changlix, hyunin hyunmin seungin?] Yazar(!)notu şeysi: arkadaşlarımla dönen shifting muhabbetinden sonra eğlencesine anısı kalsın diye yazdığım bir şey. Kendi çapımızda eğleniyo...