"as you be my bride, i will show you how the king make his queen fall"
Tak seindah cerita magis lagenda, dihina dan dicaci oleh rakyat kerana kekurangan sifat fizikal. Separa Buta. Itu sudab sebati dengan dirinya yang dipanggil 'buta'
Tambahan lagi beban yang kecil tidak mampu memikul. Kematian bapanya pula sudah dikaitkan dengan takdir menyalahkan dia sebagai anak yang membawa malang.
Yang dia berharap, hanya tuhan saja yang mendengar dan sentiasa berada dalam ingatan.
" Sayang, dah bersedia untuk menjadi ratu hati abang?" -Rusydan Harraz
"Saya... Saya bergantung dengan awak." -Ayesha Najla.
Tapi apa lagi badai yang menghempas dirinya? Niat untuk membaiki silap faham ditambah dengan perangkap maut sang raja iblis.
"So, kau pilih jantan tak berguna ni dari aku? Nice try, Ayesha"
Melutut dan berdoa. Dia percaya ini adalah ujian buatnya. Saat dia memerlukan, tuhan menghantar Dia untuk membantu.
Adakah Ayesha akan mendapat pengakhiran yang baik atau sebaliknya?
Hak cipta 2021©
Idea asal CikLavendarHumai
Apa- apa yang berkaitan semua dikongsi dan 100% tidak meniru mana-mana karya.
Bahagian yang sama dengan penulis lain saya minta maaf awal-awal.
Cast;
Muhammad Rusydan Harraz
Nur Ayesha Najla
Aisar Nazhan
Mia Atiqah
Enjoy reading! ❣️
YOU ARE READING
Mrs. Rusydan: The Sweet Smile
Romance[ON GOING] [AYESHA X RUSYDAN] Jangan kau tanya kenapa aku begini, sebalik kau perlu terima dan ajar aku untuk ikhlaskan diri. Renew : End: