Kim istemezdi ki..,
Cok isterdim aslida seninle yasamayi, gezmeyi, eglenmeyi..
Sakalar yapip gulmeyi cok isterdim.. Yaninda cocukca haller yapip kizmaya kalkistigin da kiyamadigindan dolayi tekrar gulup sarilmani cok isterdim. Guzel bir duyguydu yaninda olmak. Cocuklasmak seni gordugumde nedenini bir turlu tam hesaplayamadigim o belli belirsiz gulucuk ifadesini almak.. Birlikte yuruse cikmak birlikte konusmak birlikte aglamak birlikte senben olarak bir ömur boyu vakit gecirmek cok isterdim. Yagmurlu havalarda sirilsiklam olana dek yurumeyi cok isterdim usuyupte titredigini belli etmemek icin utaniyorum diyip elini uzatmamani cok isterdim sarilmazmiydi sana ? Sarmazmiydim tenini tenime oracikta yakmazmiydim her yeri.. Gulmezmiydim tum benligimle yuzune..
- ewet ben cok isterdim..
Dogan cocugumuzun ilk yasini birlikte kutlamayi daha ilk anne mi baba mi dicek diye o cok tatli tartismalarin icine girmeyi ben cok isterdim, gece agladiginda kalk cocuguna bak demeni uykunun en tatli vakitlerinde beni kaldirmani ben cok isterdimm zaman ilerledikce sensizlikte buyuyor icimde zaman ilerledikce cektiklerim katlanilmaz bir hal aliyor yuregim de.. belli belirsiz sensizlik sancilarim giriyor bir turlu soz geciremedigim yuregime..
Cikip gelecegin gunu, al iste al ben seninim, sensiz bir yerlere gidemen.. diyecegin bu sozleri yalniz bir basima kuytu bir kosede ben hep beklicem. Zamani ne zaman olursa olsun saat kaci gosterirse gostersin.. Dayanamdigin ilk anda gel ben hep beklicem.. Kosup sarilmani, gozlerinle beni ne kadar cok sevdigini bagira bagira degilde sessizligin verdigi cigliklarla anlatmani BEN HEP BEKLİCEM..