1.Bölüm

341 55 87
                                    

20 Ağustos 2020
Her şeyin başlangıcı...
Dynamite yayınlandı...

Her şey çok güzeldi. Çıktığım andan beri herkesin gözü üzerimdeydi. Herkes dinliyor, izliyor, stream kasıyordu. Bu kadar zaman çalışmamızın karşılığını alıyorduk. Mutluydum. Herkes beğeniyordu. Taa ki youtube ortaya çıkana kadar...

Flashback
Şirketten çıkıp kafeye doğru ilerlemeye başlamıştım. Youtube ile buluşmak için kafeye gidiyordum. İyi arkadaştık ve rekorlar kırmam için bana yardımcı olacaktı.

Kafeye gelip içeri girmiş ve youtube'yi görüp yanına geçmiştim.

"Günaydın~"

"Günaydın. N'aber?"

"İyidir~ Senden?"

"İyi. Buluşmamız iyi oldu."

"Kesinlikle. Hem seni özlemiştim hem de seninle konuşmak istiyordum."

"Benim de sana söylemem gereken şeyler vardı."

Şaşırmıştım. Youtube ciddi şeyler konuşmak istemezdi. Her zaman şakaya vurur her şeyi geçiştirirdi.

"Sonunda bana bir şeyler anlatacak mısın yani?"

"Sadece sana söylemek istediğim birkaç şey var."

"Ne?"

"Seni seviyorum. Sana çok fazla aşığım. Lütfen benimle çık."

Şaşkınca bakakalmıştım. Beklediğim son şey bile değildi bu. Bugüne kadar ona adı ile seslendiğimde bile utanan
birisiydi. Ciddiye almayıp gülmeye başlamıştım.

"Tamam küçük çocuk"

"Dynamite ben ciddiyim. Geceleri seni, bizi düşünmekten uyuyamıyorum ben."

"Hadi amaa~"

"Benimle çıkmazsan eğer yayınlandığında bütün izlenmeleri ve beğenileri silerim."

"Ne... ne saçmalıyorsun bunu asla yapamazsın."

"Aşkımı kabul et ve benimle ol."

"Sana aşık değilim ve seninle sevgili olmayacağım."

Çantasını alıp kalkmış ve hızlı adımlarla kafeden çıkmıştı. O yıllardır tanıdığım youtube değildi. Premium ile tanıştığından beri çok değişmişti. Ama bunu yapacağı aklıma gelmezdi.

Saatlerce olduğum yerde oturmuş youtube'nin söylediklerini düşünmüştüm. Ben çıkış için bu kadar heyecanlıyken gerçekten önüme geçer miydi? Bana ihanet eder miydi?

Kafeden çıkıp yavaş adımlarla şirkete doğru yürümeye başlamıştım. Yarın müzik videom yayınlanacaktı. Mutlu olmam gerekti. Mutlu görünmeliydim.

hobbbala geldi size ilk bölüüm
(wçt'ye slm)
büyük ihtimal 1 2 bölüm yt dynamite yazıcam sonrasında butter gelecek zaten çok uzun tutmayı düşünmüyorum max 10 15 bölüm sürer belki o kadar bile olmaz
neyse iste bu kadar

ButMite Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin