"nem is tudom mi rövidebb...a beszélgetéseink vagy a szoknyáid?"
- anonymus
answer:
"nem is tudom mi a rövidebb... az önbizalmad, vagy a nemiszerved?"
a telefonomat visszadobva az ágyra slisszoltam ki a konyhába, hogy készítsek magamnak egy csésze teát a sorozatnézés mellé. semmi kedvem nem volt bemenni a mai órákra. az internetes legjobb barátnőm szerint ez az egész tumblrs-anon-túl-beindult-fickó-dolog még jól is elsülhet..mert a kedvenc bandám tagja, mi? duh, valószínű. az ágyam melletti éjjeli szekrényen egy lemezlejátszó állt, amibe pár perccel később a maroon 5 lemezemet tettem fel és visszafeküdtem az ágyamba."hiányzol ebből a pokoli helyről"
-anonymus
oh
szóval nem egy matty healy flörtöl velem egy közösségi portálon keresztül, hanem valaki más
egy kicsit megkönnyebbültem, túlságosan fárasztó lett volna olyan mesésen kinézni mint a többiek a hq képeken, amikor televan a fejem nemodaillő pattanásokkal
answer:
"elrontottad a fantáziáimat arról, hogy matty healy a szerelmem, eh"
"attól még körbeutazhatjuk a világot szerelmesen"
- anonymus
answer:
"túlságosan magabiztos vagy, vadidegen"
"a szerelmemet jobban szerettem"
-anonymus
answer:
"én pedig a bambit"
"szeretem a kávét, nem tudom miért. valaki a teát vagy a forrócsokit szereti jobban. a kávé lehet bármilyen. tejeskávé, erős, gyengyébb, latte, tökös, chai latte, jeges, bármilyen. mindig más. én igazából egy kávé vagyok. egy megszokott alap, de különleges és különböző hozzávalók, részletek. továbbá, szeretem a zenét. nem tudom, hogy te, hogy vagy vele, de nekem a mindenemet jelenti a zene. ebben a pillanatban all time lowot hallgatok. miss hill borzasztóan unalmas, az óráit pedig csak egy dolog miatt tűrök el; mert nem vagy ott."
- anonymus
answer:
"igazából, tudod mit? szeretnék utazni. nem tudom kivagy, de azt hiszem kedvellek. pedig még a matektanár is lehetsz, lol. de ugyanakkor tartok tőled. mivan, ha mégsem olyan vagy, mint amilyen itt vagy? nem mintha nagyon ismernélek, sőt, lehet, hogy még antipatikus is vagy. ki vagy? most, hogy így gondolkozom..én inkább tea típusú vagyok, idegen."
sifhdsiohfphfodsf tudom hogy borzasztóan rövid és pocsék volt ez a rész de ez az egéSZ még új de ígérem a következőt megpróbálom jobbra írni, btw köszönöm norának, eninek és evelinnek a helpet, anyways, ily all és köszönöm az összes vote-ot xx
YOU ARE READING
nightcall |
Teen Fiction"fogadni mernék, hogy titokban egésznap egy képernyő előtt ülsz, kétségbeesetten, mert a kedvenc bandatagod valaki mással van" © sadlizz