Taehyung pov'
Amint végeztem a kínzással mentem az én drágámhoz.
Megnéztem mit csinál de úgy tűnik, hogy alszik.
Szóltam pár emberemnek, majd át vitettem az egyik vendég szobába.
Szegénykémnek biztos kényelmetlen volt így aludni.
Persze majd szabadon járkálhat, de a házból őrizet nélkül nem mehet ki, az üveg golyó álló tehát nem fogja tudni kitörni csak, hogy megszökjön.
Lementem reggelit készíteni, természetesen előtte kezet mostam, hiszen egy picurkát véres volt.
Most gofrit készítettem amit megkentem eper lekvárral, és díszítésnek raktam rá csoki darabokat, egy kis epret, és áfonyát.
Amúgy hogyha ő itt egy fogoly... akkor... Nem úgy kéne bánnom vele, hogy éheztetem meg ilyesmi?
Ahh.. akkor én most megtöröm ezt a rendszert.
Nem lenne jó ha legyengülne, csak a baj lenne vele.
Hirtelen azt veszem észre, hogy egy mellkhas nyomódik a hátamhoz, és egy ágyék a fenekemhez.- Huh? - fordultam hátra meglepetten.
- Szia cica, na.. készen állsz hogy behajtsam rajtad az adósságod? - nyalta meg vigyorogva az ajkait majd lökött egyet a csípőjével.
Egy nagyot nyögve borultam előre.
Nem kicsi van neki az is biztos..
Nagy levegőt vettem majd mosolyogva hátra fordultam.- Talán elfelejtetted, hogy bármikor megölhetlek? - kuncogtam fel.
- Akkor rajta. - mondta érzelem mentes arccal.
- Öhm... Jó. - elővettem a pisztolyom és bizonytalanul rá tartottam.
Neki még a szeme sem rebbent meg.
- Na gyerünk. - vigyorgott rám.
Dühös lettem és inkább a földhöz vágtam a fegyvert.
- Nem megy, most örülsz?! - ordítottam.
Hihetetlen, hogy ezt a kölyköt nem tudom megölni.
Össze rogytam mire elkapott.- Sh, Sh, Sh.. - ringatózott velem majd a nyakamba csókolt.
- Miért nem tudlak megölni? - kérdeztem magamtól halkan.
- Sh.. nincs semmi baj.. - nyugtatott ami megtette a hatását és karjaiba elaludtam.
JeongGuk pov'
Amint elaludt óvatosan le ültem vele az ölembe majd tárcsáztam J-hope-ot.
~ Igen? - szólt bele a telefonba.
~ Szia Horse, én vagyok az Jungkook. - feleltem.
~ Cső Kook, mizu van miért hívtál? - kérdezte jó kedvűen.
~ El tudnál jönni kocsival egy címre, oh és lesz egy vendégünk is. - pillantottam Taehyung békésen alvó arcára.
~ Persze, mikor induljak. - szerencsére nem kérdezősködik.
~ Uhm.. Most? - nevettem fel kínosan.
Aztán ijedten Tae-re pillantottam.
Még jó, hogy nem kellt fel, most magyarázkodhatnák neki.~ Rendben tesó, küldd a címet pár perc és ott leszek, remélem nem baj, de Nam is jönni akar. - hangján hallottam, hogy vigyorog mire felsóhajtottam.
~ Rendben, csak siessetek. - most reménykedhetek, hogy az a két ökör nem teszik tönkre az autómat, igaz van több is de nekem az a kedvencem.
~ Oké na sziaa - visította majd letette.
Felszisszenve kaptam a fülemhez msjd magamba mondtam pár jó kívánságot Hobinak.
Letettem a kanapéra Taehyungot majd a szobájaba mentem valami ruhát keresni, hisz azért nem egy szál boxerbe akarok lenni.
Felvettem egy szürke melegítőt és egy fekete pulcsit.
Megkerestem a cipőmet majd azt is felvettem.
Taere is nehezen de rá adtam a cipőjét.
Majd amikor meghallottam a csengőt az ölembe kaptam és kinyitottam az ajtót.
Arra nem számítottam, hogy a barátaim mellett lesz egy idegen macska képű szőke már-már fehér hajú fiú.- Ő ki? - meredten Namra.
- Nem tom' ő is ide jött valami Taehyunghoz. - rántott vállát.
- Jobban mondva hozzá, mit akarsz csinálni Taehyungal? - tette karba a kezeit.
- Csak haza visszük Yoongi-bongi ne félj. - karolta át Hobi.- És szerinted hagyni fogom, hogy elvigyétek a legjobb barátomat? - mondta gúnyosan.
- Hobi elmegy veled randizni. - böktem fejemmel a fekete hajú felé.
- Oké. - vágta rá majd ölébe kapva az előbb említetett elfutott vele.
- Ez könnyen ment. - nézett utánuk meglepetten Nam.
- Vagy mégsem. - sóhajtottam fel amikor megláttam egy rózsaszín ruhás dühös helyes fiút.
- Mit akartok az én Tae macimtól? - kapott elő egy serpenyőt amit eddig észre sem vettem.
- Hát sajnálom de Ő már az én Tae macim. - lettem féltékeny.
- Nem engedem! - esett volna nekem de Nam át karolta a derekánál fogva.
- Ho-ho szépségem, a te Tae macid már felnőtt és ők szerelmesek, inkább gyere el velem igyunk meg egy teát, rendben? - suttogta a fülébe az anya tigrisnek.
- De ha bántja a fiamat megölöm. - mutogatta, hogy rajtam tartja a szemét.
- Nem fogja megbántani a fiam a fiadat.-mondta kedvesen Nam mire felcsillant az unikornisnak a szeme.
- Oké. - fogta meg Nam kezét majd elhúzta valahova.
- Hah, remélem ennyi volt. - amint ezt kimondtam egy izmos fiú felém tartott.
- Mit csin.. - kezdte de feltartottam a mutató ujjam és tárcsázni kezdtem Chim-t.
Pár perc után megjelent a meggy piros autója majd mint az őrültek úgy parkolt le elénk.
- Megtaláltam neked az ideális partnert - intéztem szavaimat Jimin felé.
- Ő itt Park Jimin. - mutattam be neki egy pislogás se volt de egymásnak esve csókolóztak majd az autóba ülve húzták el a csíkot.
- Végre.. - az autómhoz mentem majd az anyós ülést lefektettem és Taehyungiet befektettem oda.
Meg kerültem az autót majd én is belültem, és vezettem haza.
Bár nekem is ilyen könnyen menne Taevel mint a srácoknak..
YOU ARE READING
Psycho ~Teakook~
RandomTaehyung az ártatlannak tűnő gyönyörű modell fiú, aki az éj leple alatt egy gyilkos. Ilyenkor mindenki úgy ismeri hogy V. Skizofrén személyiség a sok trauma miatt amit átélt. Rideg és komoly. Viszont JeongGuknak, az egyik áldozatának sikerül megpuhí...