Shrek costumben megbasztam a 18 éves unokámat - hun

165 4 2
                                    

Most egy eléggé érdekes sztorit osztok meg. Ez az első amit közzéteszek, nagyon személyes és egyben fura sztori, ezért nem osztom meg a nyilvánosság előtt a neveket. 67 éves nagyapa vagyok. Régebben is álmodoztam a 18 éves szexi unokámról. Nagyon szereti a Shreket már kiskora óta.

18. szülinapjára lányom kérésére beöltöztem Shreknek. Csak családi buli volt, ilyen személyes, csak mi hárman. Én, a lányom, és az unokám . Sajnos a lányomnak a férje meghalt rákban és a feleségem sajnos nem bírt eljönni. Felköszöntöttem a szexi és egyben cuki unokámat. Nagyon örült és megölelt, éreztem a mellbimbóit a mellkasomon, a blúzán keresztül láttam, hogy melltartója nem volt. Az eres farkam a shrekes jelmezbe elkezdett csúcsosodni, nagyon felizgultam, elviselhetetlenül kanos lettem. A lányom pont elment a mosdóba. Úgy gondoltam, most vagy soha! Fenekére néztem, ami elbűvölt. Unokám észrevette, hogy nézzem, ezért abbahagyta az ölelést.
- Mért nem megyünk fel? - Mondta virgoncan. Felmentünk a szobámba, ő már előrefutott, mire odaértem a blúzának a felső gombjait már kigombolta. Én ott shrekes jelmezbe megszeppenve álltam az ajtóban, bocsánatot kértem, és ki akartam menni, de visszarántott. Csillogó szemekkel néztem a két szép keblére. Megfogta a kezemet és rárántotta melleire. Elkezdtem vele hevesen játszadozni, óramutató járásával ellentétes irányban kezdtem el csavargatni mellbimbóit, eközben nyugodt tekintettel nézett rám, ami lázba hozott. Eközben lehúzta a shrekes nadrágot, ami alatt már dudorott keményen a véreres lomposom. Kigombolta a shrekes nadrágomat, és kibújt belőle a hatalmas kobra. Megfogta és elkezdte ritmusosan verni. 2 perc alatt elmentem, olyan puha, selymes keze volt. Mindenhova oda ment, de tényleg! hajába, arcába, szájába, és még a lepedőre is! Pár perc múlva már készültem is a következő menetre. Ő már minden ruhaneműjét levetette, de én maradtam a shrekes ruhámban, csak az álló farkam lógott ki. Ő levetette a magát az ágyra, és az ujjaival csalogató mozdulatokat végzett. Odaléptem, és szép kecses lábait széttártam, ekkor megpillantottam a csupasz vagináját. Ekkor már tényleg elvesztettem az önuralmamat, és beindultam.

Shrek történet / Shrek story (hun&eng)Where stories live. Discover now