Hoofdstuk 1: Sander

880 3 0
                                    

Dinsdagmiddag 16u31. Sander gaat op zoek naar bedovertrekken en trekt de stad in. Wat is Amsterdam een drukke stad. Overal ziet hij mensen, een winkel vinden waar hij hoeslakens kan kopen vindt hij niet.

Morgen is het zover. De start het nieuwe academiejaar en kan Sander eindelijk beginnen aan zijn studie. Sander is een 19 jarige jongen uit Alkmaar waar hij al heel zijn leven woonde. Sinds enkele weken is het gedaan met zijn vriendin waardoor Sander zich de laatste dagen wat minder goed voelt.

"Laat ik maar effe de stad intrekken en wat spullen zoeken voor op mijn appartement" dacht Sander. Twee uur later komt hij zonder zijn hoeslakens terug thuis. Het is buiten donker en er heerst een koude sfeer in de straten in Amsterdam. Sander gaat een sigaretje roken buiten op zijn terras waar hij naar de nabijgelegen appartementen kijkt. Het appartement gelegen aan de linkerkant van Sander zijn uitzicht ziet hij een jonge vrouw koken. Sander besefte dat het dringend tijd was dat hij wat mensen moet leren kennen.

Woensdagochtend 7u51. Ijskoud is het buiten wanneer Sander voor de deur zijn bus opzoekt. Hij kijkt naar boven en ziet de jonge vrouw van het bovenste appartement en vraagt zich af het hetzelfde meisje was waar hij gisterenavond naar keek. Hij stapt naar haar toe en vraagt een aansteker. Een truck die Sander vaak toepast om een gesprek op gang te brengen.

"Nee sorry ik rook niet, maar had ik eentje gehad had ik hem je niet gegeven met dat rare accent van je" vertelde de jongedame.

Sander schoot in de lach en keek haar lachend aan. "Ik lach maar, laat me raden! Je bent van Alkmaar?".

"Klopt, jij hebt ook anders wel het zelfde accent hoor ....". Sprak Sander al het lachend uit.

Het meisje besefte verdomd heel goed dat ze hetzelfde accent had. Ze was ook juist naar Amsterdam verhuist om er een galerij te openen

(Vanaf hoofdstuk 5 komt er regelmatig seks in het boek, gelieve dit niet te rapporteren en te stoppen met lezen)





INDIEN ER FOUTEN AANWEZIG ZIJN MAG JE ME STEEDS STUREN.

DIT IS HET EERSTE EROTISCHE VERHAAL DAT IK ZELF SCHRIJF. ENJOY

Please laat weten wat jullie ervan vinden

x Maxime

The girl next doorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu