Zaterdagochtend 08:21. Sander staat klaar om te vertrekken richting het centrum. Enorm benieuwd om eindelijk wat nieuwe mensen te leren kennen. Ze waren in het totaal met zo'n 31 nieuwe studenten die dit jaar aanwezig waren op de informele infodag van de universiteit. Rond 16uur gingen ze allen naar het plaatselijke cafe aan de universiteit waar zowat iedereen zijn tijd doorbracht tussen de lessen door. Sander had al enkele leuke gesprekken, toch bleven zijn gedachte bij de vrouw in het appartement naast hem. Hij zocht allerlei manieren om met haar in contact te komen.
Later die avond kwam Sander thuis waarna hij zoals elke avond zijn sigaret ging roken. Het eten had hem niet gesmaakt. Wel had hij een telefoonnummer gekregen van een studente waarna hij ze toch een berichtje stuurde terwijl zijn sigaret uit zijn hand valt. Bij het rechtop staan ziet hij plots de vrouw van het appartement zwaaien. Sander beseft niet wat er aan de hand is en zwaait vriendelijk terug.
Dagen gaan voorbij, zonder enige vorm van contact tussen Sander en de vrouw tot hij voor de inkomhal een sigaret staat te roken. Plots staat de vrouw zonder naam voor zijn neus.
"Zo jongeman van Almaar, wat brengt jou hier in Amsterdam?" Vroeg de vrouw aan Sander.
"Stoute mensen" zei Sander al het lachend. De vrouw begreep er helemaal niets van en bekeek Sander vragend aan. "Ik studeer Criminologie aan de universiteit hier in Amsterdam."
"Och wat cool! Sara is de naam trouwens"
"En wat brengt jou hier Sara in deze grote stad?"
"Ik heb hier enkele weken een tentoonstelling, ik stel hier enkele kunstwerken ten toon en volg hier nog een opleiding artistiek naakte kunst"
"waw klinkt allemaal zo interessant, laat me maar weten als ik eens mag komen kijken naar jouw expeditie!"
Sara knipoogde naar Sander terwijl haar blonde lange haren in de wind wapperde en gaf hem een kaartje gaf met het adres op waar haar tentoonstelling plaatsvond. Enkele uren later tijdens het eten had Sander het Instagram account van Sara eindelijk gevonden.
INDIEN ER FOUTEN AANWEZIG ZIJN MAG JE ME STEEDS STUREN.
DIT IS HET EERSTE EROTISCHE VERHAAL DAT IK ZELF SCHRIJF. ENJOY
Please laat weten wat jullie ervan vinden
X Maxime
JE LEEST
The girl next door
RomanceSander gaat vijf jaar lang een poging ondernemen om criminologie te studeren aan de Universiteit van Amsterdam. Uit zijn appartement kijkt hij al enkele dagen naar een 21 jarige vrouw. Hoe kan hij haar leren kennen? Wie is ze, wat doet ze & waarom k...