2.

108 6 5
                                    

~pov Y/N~
Nějak jsem přežila hodinu a pak zazvonilo na přestávku, nachystala jsem se na další hodinu když v tom jsem někoho uslyšela říkat "do háje zapomněl jsem si pravítko" podle zvuku atd mě bylo jasné že je to ten 'Tommy' nebo jak se jmenoval ale jeho hlas mi přišel povědomí... měla jsem dvě pravítka (ps teď budete mít matiku lol) tak jsem řekla jestli chce půjčit a otočila se na něj když v tom jsem stuhla. Viděla jsem Tommyho a zjistila že je můj spolužák, teď jsem přemýšlela co dělat. Jakože nic? Nebo hnee říct jak jsem jeho velká faninka? Ne budu v pohodě. Jen se nechápavě na mě díval a řekl "jasně byl bych moc rád" takjsem jen odpověděla "tak tady máš" a podala mu ho.

~pov Tommy~
Posadila se vedle mě, nějak jsem přežil hodinu. Nudil jsem se a to hodně jakože HODNĚ. Pak zazvonilo a řekl jsem si "konečně" chtěl jsem se nachystat na další hodinu matiky akorá jsem si všiml že jsem si zapoměl pravítko a vyletělo to ze mě "do háje zapoměl jsem si pravítko" když v tom jsem uslyšel nádherný hlas Y/N říkající jestli chci půjčit, otočila se na mě a stuhla. Nechápavě jsem se díval a řekl jsem "jasně byl bych moc rád" a jen odpověděla "tak tady máš" a podala mi ho. Chvíli jsem si říkal jestli mě nemůže znát jako TommyhoInnita když tak reagovala a pak jsem řekl "a z kama jste se přistěhovali? A proč?" A v tim řekla "přestěhovala jsem se sama z Česka, a proč? To je hodně na dlouho." Nechápal jsem to ale neřešil a jen odpověděl "aha?"

__________________________________

Ahoj, chci se omluvit že nebyla další část zkrátka to nestíhám🥸 ale konečně tady nějaká je no. A ještě jsem zapoměla říct že to nebude ani spisovně prostě jsem z Moravy takže to asi i tak bude vypadat😅 tak snad se aspoň kapitola líbila

Miluju tě, a vždycky budu Kde žijí příběhy. Začni objevovat