פתיחה והרשמה

269 13 57
                                    

אז שלוםם והיי לכולםןן

אני ו nonchke החלטנו שמתחשק לנו לפתוח ביחד רולפליי, ושתינו ממש עפנו על הרעיון של _YK___ : רולפליי מפוצלים. (סוגדות לך, יוהן, את גאון😘)

אז איך זה יעבוד? מה יקרה??

זוכרים את טורניר הקוסמים המשולש מהארי פוטר? (כמובן שכןן)

אז החלטנו לעשות משהו דומה: טורניר הפלגים המחומש!!

אבל לפני שיתחיל הטורניר... צריך לאמן את החדשים כדי שלא יהרסו את הסיכויים של כל פלג לנצח!

ונחשו מי החדשים? (אל תתביישו לענות אני לא דורה)

קיצקצ. בכמה פרקים הבאים תבחרו פלג, תלמדו לחיות בו ואיתו, ואז יתחיל הבלגן האמיתי.

מוכנים?!😍

אז יאללה תרשמווו

טופס הרשמה לחדש בפלג:

-  שם
- מין
- גיל (כולם בני 16 כמובן)
- נטייה
- פחדים (כן, גם אתם, אנשי אומץ לב)
- פגמים (כן, גם אתם, אנשי אוריינות מושלמים)
- אופי
- כשרונות
- תחביבים
- כלי נשק
- סיפור רקע
- פלג קודם
- פלג חדש
- למה בחרתם בפלג
- אם מפוצל של מה
- הערות נוספות (כמו לדוגמה אם אתם אח/אחות של מישהו מהרולפליי וכו')

נשמח נורא שלא ירשמו יותר לאוריינות וידידות, ועדיף גם לא לאומץ לב! בכנות והקרבה עצמית אין אף אחד עדיין

לגבי מי שידריך את הפלגים!
אני ונונצ'קה נהיה המדריכים שברולפליי הנוכחי יהיו גם המנהיגים והוותיקים בכל פלג.

המדריכים של פלג אוריינות יהיו מוסטפה ריידן וננסי בלנדסטון, תאומים סיאמיים שדבוקים אחד לשני בתחת. נונצ'קה תכתוב אותם.

המדריך של הקרבה עצמית יהיה עדי דס, אותו אני אכתוב, והוא יהיה חתיך רצח.

המדריכה של אומץ לב תהיה ורוניקה קולינס, פרחה קוץ בתחת, אותה נונצ'קה תכתוב.

את פלג כנות ידריך רותם סלע, ערס שערק מאומץ לב, אותו אני כותבת גם.

נונצ'קה תכתוב גם את נהריה גרנדה, מנהיגת נטולי הפלג חסרת הטאקט שאלרגית לחולי אסטמה.

ואת ידידות מדריך קרקוף רולינג, זקנצ'יק שמנמן בן שלושים וחמש שמכור להמבורגר ברמות קשות. כן, גם אותו אני אכתוב.

אנחנו מבקשות שאם תראו שיש הרבה דמויות בפלג אחד תנסו להירשם לפלג אחר. אם לא הרפ לא יתקדם, ואנחנו לא רוצות לבקש מכםן להחליף פלג!!

מותר לרשום עד שלוש דמויות!!

יופי, עכשיו שנרשמתם תתייגו שני אנשים שאתם חושבים שירצו להשתתף ולילה טובבב😻

רולפליי מפוצלים: טורניר הפלגים המחומשWhere stories live. Discover now