Yazar yıllar sonra bu kitaba yb attı alkışlayın bakem👏👏👏 Nys, çamaşır suyunuzu/Ciflerinizi/Tuz Ruhlarınızı hazırlayın cringeleneceksiniz.
~~~~~~~~~~~~~~Evet ilk önce normal ve cringe olmayan bi shipten başlamak istedim. Tek sıkıntı onlar ayrıldılar :")
Lily...
OROSB SAM
nE
Benimle tekrar edin
E.j. Asexüeldir
Birine karşı cinsel bir ihtiyaçta bulunamaz
Creepypasta'yı salın amk
Anladığım kadarıyla orda ki velet E.j. Ve Jeff'ij çocuğu...
Hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır...
ÖĞK!
FANTEZİLERİNİZİ KENDİNİZE SAKLAYIN!Jeff'e üzülüyorum lan her bok ona oluyo
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moodum şuan bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Bokun Eleştirisi
FanfictionCp eleştiriler var, bolca küfür, hiç kimsenin ocunu izin almadan veya o istemeden eleştirmiyorum. Sadece Cringe Kitapları izin almadan eleştiriyorum