Yıl:2011
Yaş:14
Yer:eski bir parkSelam, sevgili günlük. Bugün yaşadığım olaydan sonra bu günlüğü tutmaya başlayacağım. Umarım bu günü hiç unutmam.
Ben lalisa arkadaşlarım bana lisa der. 14 yaşındayım. 8.sınıfımDün akşam kendimden daha çok sevdiğim kedim gözümün önünde vefat etti. Ve çok kötüydü o benim her zaman yanımdaydı en iyi arkadaşımdı çoğu zamanımı onunla geçirirdim. Ve sonunun böyle bitmesi üzücüydü. Ailem bile yanımda değilken tek o vardı. Okadar ağladım ki hayatımda en çok ağladığım gündü.
Sonraki gün okula gitmek zorundaydım. Ve istemiyordum gitmeyi ama nafile. Okul çok sıkıcı ve boş geçmişti benim için. Tek istediğim ağlamaktı. Okul çıkışı evime giderkenhemen evimin yanındaki parka gittim. Bir salıncağa oturdum, ve ağlamaya başladım. Kedimle olan anılarım güzel zamanlarım herşey akılmda geziyordu. Hüngür hüngür hıçkıra hıçkıra salya sümük ağlıyorum. Sonra gözlerimi açtığımda uzun bir gölge gördüm. Sonra yukarı baktığımda elinde dondurma olan bana garip gözlerle bakan bir çocuk.. Hemen yanımdaki salıncağa oturdu ve bana;
"böyle güzel güneşli bir günde neden ağlıyorsun acaba" dedi. Ne demeliydim? Gerçeği mi yoksa hiç konuşmak mı.
"sen kimsin" dedim bana büyük gözleriyle bakarak,"ah ben Taehyung ama bana tae de diyebilirsin fark etmez. 15 yaşındayım gördüğün gibi erkeğim. buraya dayımla geldim. Normalde başka bir ildeyiz. Gezmenin küçük molası gibi. Ben soruna cevap verdim sıra sende."
Diyerek bana kocaman gülümseyerek baktı. Gülümsemesi okadar güzel ve tatlıydıki onu yıllarca tanıyormuşum gibi samimiydi.
" çok sevdiğim bir arkadaşım vefat etti. Üzgün ve ağlıyorum " dedim, o da
" zaten mutlu olsan ağlamazsın sersem" dedi ve ikimizde küçük bir şekilde sırıttık."arkadaşın için gerçekten üzüldüm, ama biliyormusun herkes bir gün vefat edecek. Seni anlıyorum üzgünsün ama her bir bitişten yeni bir başlangıç doğar. Lütfen ağlama sen büyüyünce daha fazla ve yakın arkadaşlıkların ve sevgin olucak. Onun için her gün dua et ve sevgilerini ilet. O seni duyacaktır ve her zaman yanında olacaktır. Onun gurur duyacağı biri ol. "
Tam olarak böyle dedi.. İçim okadar ısınmıştıki mutlu olmuştum. Sonra yüzüne baktım ve küçük bir gülümsemeyle." teşekkürler" dedim.
O da"ne demek, ozamaaaan baştan başlayalım bak ben o kaydırağın arkasından gelicem ve sende mutlu olucaksın ve yeniden birbirimizi tanıtıcaz tamammı"
dedi gülerek"tamamm" dedim hemen önümüzdeki kaydırağın arkasından gelerek
"selam" diyerek çok tatlı bir şekilde güldü. Sanırım hayatımda ilk defa aşık olduğum biri oldu. Sonra birbirimizi tanıttık. Elindeki dondurma erimişti ve gidip beraber 2 adet dondurma aldık. Tekrar salıncakların oraya gittik o an benim mutlu en çok mutlu olduğum andı. Dondurmanın tadı okadar güzeldiki hayatımda yediğim en iyi dondurmaydı. Sohpet ederek ve gülerek dondurmamızı yerken Taehyungun dayısı onu almaya gelmişti.
Keşke zaman dursa ve hiç bitmeseydi. Onun yanında okadar Mutlu ve iyiydim ki herşeyi unutup bir kenara atmıştım oysaki.
Bana dönüp şöyle dedi;
"bak lalisa ne kadar geç olursa olsun seni asla unutmayacağım. Biz şimdi başka bir ile ve sonrada ülkeye gideceğiz. Senden tek istediğim senin de beni unutmaman ve her zaman kalbinin sesini dinlemen hiç kimsenin seni ezmesine ve yıpratmasına izin verme hep en güçlü sen ol. Bir gün tekrardan bir araya geleceğiz lalisa ne kadar geç olursa olsun.. "
Diyerek gene tekrardan kocaman gülümseyerek gitti..
Onu hiç unutmayacağım söz verdim. Benim birşeyleri anlamamı sağladı kalbim çok hızlı attı. O gün ne zaman bilmiyorum ama seni bekliyor olacağım kim Taehyung..Evetttt okuduğunuz için teşekkür ederim. Hatalarım olduysa özür dilerim. Birazcık geç saate uykulu halde ilk bölüm yazmak gariptide biraz kısa da oldu ama diğer bölümler için daha iyi planlarım var. Lütfen bolca sevgi gösterin tekrardan teşekkürlerrrs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Selam
FanfictionKüçüklüklerinden beri başlayan küçük hisler, belkide büyüyüp bir aşk'a ve kadere dönüşmüştür ha?