Herşey naklimin ılgın'a çıkmasıyla basladi ve biz pazartesi 6.00 'da çıktık yola 7.00 'de ılgındayim okula geldik yurtta kalacağımı ogrenince öncebiraz üzüldüm ama sonradan geçti daha sonra yurduda ayarladik ve ben artik Ilgında okuyodum okulun ilk gününde işte o ilk görüşte aşık olduğum cocugu gördüm ve zaten gerisi biraz sacma ilerledi ben başkasını sevdigini öğrenince günlerce ağladım ama söyleyemedim onu sevdigimi hergün daha kotulesiyordum. Bnm kardeşim dedigim kizin sevgilisini arkadasiymis ve arkadasimda bnm haberim yokken sevgilisine söylemiş oda birini sevmiyoda çıkmıyorda demis ve bu ikisi bizi sevgili olmamiz için ugrasmislar ve neyse sonunda beraber olduk ama nerdeyse hiç mutlu olmamadik hepbi engel çıktı önümüze onu seven kizlar yüzünden bozuldu aramiz .Ama sonunda tekrardan birlestik ama yine aksilikler birskmadi pesimizi bu seferde bnm belalim çıktı ortaya ve ben ayrildim sevdigimden ama o bana inanmadi güvenmedi hakeretler etti bende ona inat baskasiyla sevgili oldum .Ama buseferde o çocuk birakmiyo beni yani bizim birleşmemiz imkansizlasti.Sanki tek suçlu benmişim gibi beni suçladı şimdide ve en kötüsü benim bi hastalığım çıktı 5ayı hiç hatirlamiyacakmisim yani ben sevdiğim kişiyi unutacam belkide iyidir unutmam herseyi ama bn unutsam bile o unutmaz yani kısacası sevipte kavusamayanlardaniz biz ...