V den setkání
louimrk91: Už jsem skoro v Berlíně, zlato.
nicool01: Pořád mě chceš vidět?
louimrk91: Chci.
Nicole se pomalu chystala, co si vezme na sebe. Zvolila variantu rudě červené šaty. S vlasy si udělala drdol, a na řasy si nanesla trochu řasenky.
Připravovala se na příjezd Louiho, ale stále nevěděla kdo vůbec je. Ale měla ho ráda, jako nikoho před ním.
***
mariank9: Zjistila jsem kdo je Louis Tomlinson.
nicool01: Vážně? Kdo je to?
mariank9: Zpěvák, ve skupině One Direction.
***
Nicol začal vyzvánět mobil, když se podívala kdo volá, byl to Lou.
,,Prosím?" Zvedla to.
,,Nicol, příprav se. Za chvíli pro tebe dojdu a půjdeme do kina," promluvil Loui.
,,Není to dobrý nápad, nech mě a zapomeň na mě." Odpověděla.
,,Nenechám tě Nicol, zamiloval jsme se do tebe a nechci aby jsi mě zazdila z ničeho nic," řekl.
,,Lou, nech toho a jeď zpátky," začala.
,,Pojď otevřít, prosím," řekl.
Nicol položila hovor a běžela ke dveřím, které zamkla a následně zády sjela po nich dolů.
Cítila se špatně a zároveň byla nervózní. Nakonec se zvedla ze země a odemkl dveře a následně je otevřela.
Před dveřmi stál Loui ve své celé kráse, v rukách držel rudé růže a Bonboniéru.
,,Překonali jsem to," usmál se.
,,Překonali jsem vzdálenost," usmíval se jak malé dítě a políbil Nicol na rty.
The End
XXX
V další kapitole, bude mít poděkování!
<33Love ya!
#myfans
ČTEŠ
Distance ||L.T||✔️
Fanfiction,,Překonali jsem to," usmál se. ,,Překonali jsem vzdálenost," usmíval se jak malé dítě a políbil Nicol na rty. ××× Začátek: 9.4.21🖋️ Konec: 29.6.21 ✅