Part 1

14 2 0
                                    

Det hele startede en lørdag morgen, Sofie skulle til fest om aften sammen med hele hendes klasse. Hun stod op og gik ud i køkkenet for at tage noget morgenmad, hun var helt rund forvirret fordi hun havde haft en mærkelig drøm om natten. Men hun var så sulten at det eneste hun tænkte på var at hun skulle have noget morgenmad. Hun gik direkte i køleskabet hvor hun valgte noget skyr med müsli.
Hun tog en skål i skabet lige ved siden af og satte sig op på køkkenbordet og spiste det. Hun kiggede op, hendes mor, far og lillebror sad og stirrede på hende, hun spurgte hvad der var galt. Der kom intet svar, de stirrede allesammen stadig, de havde ikke blinket en eneste gang.
Hun gik over foran sin lillebror og kiggede ham i øjnene, der var intet kontakt. Han kiggede lige igennem hende som om hun ikke stod lige foran ham. Hun gjorde det samme ved hendes forældre men det var helt det samme.
Hun nev sig selv i armen for at finde ud af om det var en drøm det hele, men hun kunne mærke det gjorde ondt og der ikke skete mere. Det var virkelighed det her, hun løb ind på sit værelse for at finde hendes telefon. Hun fandt den og ringede til hendes veninde, telefonen blev taget men der var helt stille. Sofie fortalte det der var sket og begyndte at græde af frustration og fordi hun var bange.
Der var stadig helt stille i telefonen, intet kontakt overhovedet. Sofie råbte og skreg ind i telefonen, men der kom stadig ingen kommentar eller andet.
Hun gik ud i køkkenet, hun havde stadig telefonen op til øret ved håb om at hendes veninde ville svarer. Hun stod og kiggede på hendes familie, klokken var 10:59 og snart ville klokken slå 11:00.
Hun græd og græd, hun forstod intet af hvad der skete og hun var så skræmt. Klokken slog 11 og så skete der noget. De begyndte alle sammen at mumle, også veninden i telefonen. Sofie blev mere og mere skræmt hun lagde på ved veninden og løb ind på sit værelse og låste døren.
Hun ringede 112 og blev viderestillet til politiet. Hun fik en i røret og uden hun nåede at trække vejret havde hun fortalt alt hvad der var sket. Men hun havde ikke lagt mærke til at politimanden i telefonen også mumlede. Hun lagde røret direkte på da hun fandt ud af det.
Sofie gik på facebook, der var ingen opslag overhovedet, det sidste opslag der var lagt op var for 17 timer siden. Sofie var bange og vidste ikke hvad hun skulle gøre....

Forsættelse følger....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FrygtenWhere stories live. Discover now