🍯

563 11 10
                                    

ONLARIN HOODİELİRİNİ GİYMEK

Heeseung

ukala bf 1. Muhtemelen "önce elbisemi çaldın, şimdi bir öpücük istiyorsun" gibi bir söz söyleyecektir. seni öpmeden önce. kesinlikle size kapüşonlular sunmaya başlardı (ama karşılığında ona bir öpücük veren siz olsanız iyi olur!)

Jay

onu nasıl eritmeyi başardığınızı saklamak için beceriksizce gülüyor. Tabii ki seni öpecek, çünkü kim hayır diyebilir ki? sana birden fazla öpücük bile verebilir. oh, ve ne kadar tatlı olduğun hakkında çok fazla yorum bekliyorum!


Jake

telaşlı. kapüşonunu aldığını bilmiyordu! ve onun favorisi! onun en sevdiği kapşonlu ve en sevdiği kişi? nasıl bu kadar şanslı oldu? kesinlikle alnınızı dudaklarınızdan önce öper ve hemen ardından sizi bir kucaklamaya çekerdi. iltifatların üstüne iltifatlar.


Sunghoon

çok telaşlı ama saklamakta çok iyi. İlk başta sizi görmemiş / duymamış gibi davranırdı, böylece sonunda sizi kabul ettiğinde telaşlanacak olan siz olurdunuz. alay edilmekten kaçındı ve şimdi seninle dalga geçip öpecek mi? ona kazan-kazan durumu.

Sunoo

"Sadece birimizin sevimli olması gerekiyor, S/A!" sana surat asardı, ama yine de isteğini yerine getirecekti. kapüşonlular içinde nasıl göründüğünü seviyor ve hatta ikiniz bazen eşleşebilmeniz için aynı kapüşonlu üstlerden birden fazlasına sahip olabilirsiniz.

Jungwon

bu konuda oldukça sakin. senin için kollarını açardı, kapüşonuyla ne kadar tatlı göründüğünü söylerdi. dünyanın en sevimli insanı olduğunu düşünüyor ve kapüşonlarını daha sık giymeni diliyor. "Asla öpücük istemene gerek yok, S/A "

Niki

ukala bf # 2. heeseung'a benzer şekilde, hemen sizinle dalga geçmeye başlardı. "Aw, bebek öpücük istiyor mu?" ama o hepsini sana hayranlıkla yapıyor. seni çok tatlı buluyor ve daha fazla somurtmaya, pes etmeye ve öpmeye başladığınızda alay etmeyi bırakıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENHYPEN -reactions-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin