Merhaba ben yaren 17 yaşındayım. Annem be babam bir tırafik kazasında öldü. Zor dönemlerden geçtim şu anda teyzemde kalıyorum. Evli değil evlenmeyide hiç düşünmüyo galiba☺çok zengin ve benim her isteğim onun için bir emirdir. Çünkü beni çok önemsiyor yane kızı gibi seviyor kızı olsa anca bukadar sever. Çok iyi bir semt de oturuyoruz. Teyzem bir iş kadını. Ne iş yaptığını tam bilmiyorum ama zaten fazlada önemsemiyorum. Teyzem her zaman beni anneme çok benzetir o yüzden çok güzel olduğumu vurgular övülmeyi sevmem ama teyzemin beni övmesi ve şımartması hoşuma gidiyor çünkü annemi bana hatırlatıyor annemde aynı teyzem gibi beni över ve severdi. Her neyse teyzemle her şeyimi paylaşan biri değilim ama onunla vakit geçirmeye bayılırım teyzem gerçekten annem gibi genç ruhlu biri. Çünkü annemlede çok vakit geçirir alışveriş yapar , sinemalara gider, yemekler yer, şakalar yapardık ama asla sırlarımı vermezdim hiç kimseye vermediğim gibi özel hayatımı kimseyle paylaşmazdım. Neyse bu konulara fazla girmiyecem. Bu sene başka bir semte taşındık. Teyzemin tayini çıktığı için mecbur kaldık. Okulumu değiştirmek benim için zor olsada son kez arkadaşlarımla vedalaşıp yeni evimizin yolunu tuttuk. Evet çok güzel ve iyi bir semtti. Ama bu benim için hiç bir şey ifade etmiyor çünkü, sevdiklerimi gün geçtikçe kaybrdiyorum tıpkı annem ve babam gibi. Okulların açılmasına sadece 1 hafta kalmıştı ama ben hala gideceğim yeni okulumu görememiştim. Teyzem çok güzel bir koleje yazdırdığını söyledi ama işlerinin yoğunluğundan bana okulu gösterme fırsatı bulamdı. Ama bu gün teyzemden okulun adresini aldığım için kendim gidip görecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk çıkmazı
Romancegerçek bir aşk ve gerçek bir sevgi annem ve babam olsaydı anca bu kadar severdi dedirtecek teyzem ve bir arkadaş ve hiç unutmayacağım bir pişmanlığım beni peşimden kovalıyack bir hikaye mutlaka okuyun seveceksiniz eminim...